فروشندگان سیم جوش نمره ۴ باکیفیت عالی

 سیم جوش ها یا اکترود ها اجزایی هستند که بسیار کاربردی بوده و بدون وجود آن ها جوش کاری امکان پذیر نمی باشد. وظایف اصلی سیم جوش ها رساندن جریان الکتریکی به نقطه جوشکاری و همچنین ذوب شدن برای پر کردن درز بین دو قطعه اتصال است. البته این مواد ویژگی های دیگری نیز دارند که در ادامه مختصر توضیحی برای شما خواهیم داد.

سیم جوش ها باید حتما از جنس قطعاتی باشند که قصد جوشکاری آن ها را داریم. برای مثال اگر بخواهیم دو قطعه چدنی را به یک دیگر جوش بدهیم نمی توانیم از الکترود آهن یا فولاد استفاده نماییم باید حتما الکترود چدن باشد. سیم جوش ها به سبب کاربرد فراوان و مصرف بالایشان بسیار مورد توجه تولیدکنندگان مختلف قرار گرفته اند. امروزه در ایران چند کارخانه وجود دارند که اقدام به تولید این محصولات نموده اند. این کارخانه ها با استاندارد های متفاوتی الکترود تولید می نمایند. سیم های جوش سایز های مختلف دارند مانند سیم جوش نمره ۴، نمره ۳، ۲ و ۱ که به اختصار برای شما توضیح خواهیم داد.

فروشندگان سیم جوش نمره 4 باکیفیت عالی

ویژگی های عمومی سیم جوش نمره ۴

ویژگی های عمومی سیم جوش نمره 4 سیم جوش نمره ۴ دارای ویژگی های اختصاصی و عمومی فراوان می باشد. اول باید بفهمیم نمره ۴ یعنی چه. این عدد یا نمره، قطر سیم جوش را مشخص می کند. یعنی وقتی می گوییم سیم جوش نمره ۴ منظور این است که سیم جوشی که قطر ۴ میلی متر دارد را نیاز داریم. و یا نمره ای بزگتر و کوچکتری که هر کدام به منظور خاصی مورد اسفاده قرار می گیرند. مثلا سیم جوش نمره ۲ برای جوشکاری ورق های نازک و آمپر خروجی برق پایین اغلب استفاده می شود. کاربرد معمول سیم جوش ۴ جوشکاری های پاس بالا(دوم یا سوم) به علت حجم بالای آن در هنگام ذوب شدن است. همچنین از این سیم جوش برای پر کردن درز دو اتصال که احتیاج به پر کننده زیاد دارند استفاده می شود. محدوده آمپر کار کردن با این الکترود ها ۱۰۰ آمپر الی ۲۰۰ آمپر می باشد. همچنین موادی گل مانند به دور سیم جوش می باشند که ویژگی های اختصاصی هر سیم جوش را مشخص می کنند. همان طور که می دانید آهن به صورت خام در صنعت مورد استفاده قرار نمی گیرد و آن را الیاژ می کنند. این مواد آلیاژی مواد مختلفی هم چون کروم، کربن، نیکل، مولبیدن و سایر عناصر می باشند. ولی سیم جوش ها در حالت عادی از آهن معمولی با مقدار کمی کربن می باشند. این مواد که مانند گل خشك شده دور تا دور سیم جوش را پوشانده اند مخلوطی از این عناصر هستند که به جوش استحکام می دهند.

مرکز فروش سیم جوش باکیفیت درجه یک

مرکز فروش سیم جوش باکیفیت درجه یک مرکز فروش ما اقدام به فروش سیم جوش درجه یک نموده که شما می توانید به راحتی و با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت این محصولات را خریداری نمایید. با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.