فروشگاه دستگاه جوش قوس الکتریکی آلمانی

دستگاه جوش قوس الکتریکی یکی از دستگاه های جوش کاری است . این دستگاه در انواع خارجی آن به خصوص اگر تولید کشور آلمان باشد از کیفیت بالاتری نسبت به سایر دستگاه های جوش،دارد . فروشگاه های ارائه کننده دستگاه جوش قوس الکتریکی ارائه کننده انواع مختلفی از این دستگاه خواهند بود‌.

فروشگاه دستگاه جوش قوس الکتریکی آلمانی

مشخصات فنی دستگاه جوش قوس الکتریکی

مشخصات فنی دستگاه جوش قوس الکتریکی

رکتیفایر ها یا یک سو ساز ها پر کاربرد ترین نوع از دستگاه های جوش قوس الکتریکی هستند . این دستگاه ها جریان الکتریکی مورد نیاز را برای ایجاد قوس الکتریکی فراهم می کنند. دستگاه های جوش با تبدیل جریان متناوب برق به جریان مستقیم جریان قوس الکتریکی را ایجاد می کنند.استفاده از جریان مستقیم مزیت های بسیاری را مانند قوس بیشتر و نفوذ بیشتر و ماندگاری قوس بیشتر را برای صنعت گر ایجاد می کنند.

دلیل دیگر استفاده از این دستگاه ها این است که برخی جوش کاری ها تنها با استفاده از جریان مستقیم برق انجام می شود و این جریان را رکتیفایر ها به خوبی می توانند ایجاد کنند.

دستگاه های جوش قوس الکتریکی یا رکتیفایر ها دارای انواع مختلفی هستند که وابسته به نیاز جوش کار یا صنعت گر انتخاب می شوند‌.

عملیات مستقیم سازی جریان برق در این دستگاه ها معمولا توسط یک یا دو ریود تعبیه شده در این نوع از دستگاه انجام می شود. به این ترتیب که فقط اجازه ورود جریان برق به یک سوی مدار را می دهند و همین عملیات موجب مستقیم سازی جریان برق و قوس در جوش الکتریکی می شود‌.

دستگاه جوش الکتریکی امکان این را فراهم می کند که در مواردی که به برق مستقیم برای جوش کاری با جریان و آمپری متفاوت از منبع برق شهری  داشته باشیم از دستگاهی به نام رکتیفایر یا ترانسفورماتور ها استفاده می کنیم. عملیات این نوع دستگاه به این صورت است که ابتدا ولتاژ برق را کاهش و آمپر را افزایش می دهد و سپس جریان متناوب را به مستقیم تبدیل می کند‌.

فروش دستگاه جوش قوس الکتریکی برند آلمانی

فروش دستگاه جوش قوس الکتریکی برند آلمانی

دستگاه جوش آلمانی یکی از دستگاه های جوش تولید خارجی که است که با توجه به وضعیت تحریم در کشور ما امروزه واردات کمی از این دستگاه انجام می شود و تمام دستگاه های موجود مربوط به گذشته است که با قیمت بالایی به فروش می رسد . ولی به جرات می توان گفت دستگاه جوش محصول آلمان از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به دستگاه های تولید داخلی برخوردار است و پرداخت هزینه بیشتر برای خرید آن ارزش دارد .به طوری که از هزینه های تعمیر کاسته و سالیان طولانی دوام خواهد داشت .فروش دستگاه جوش هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی در اقسام مختلف انجام می شود‌.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.