فروشگاه سیم جوش آرگون خوب

امروزه برای متصل کردن دو قطعه به هم شما نیاز به دستگاه جوش دارید تا بتوانید قطعه ها را جوش بدهید. در جوشکاری مهمترین جزء، سیم جوش می باشد به این صورت که اگر شما از سیم جوش با کیفیت استفاده کنید جوش شما بسیار قوی و با دوام شکل می گیرد، در غیر این صورت جوش شما ضعیف و بی کیفیت می شود.

سیم جوش آرگون یکی از بهترین سیم جوش هایی است که شما می‌ توانید برای جوشکاری از آن استفاده کنید. این سیم جوش ویژگی های بسیار زیادی دارد و یکی از محبوب ترین سیم جوش ها در بین جوشکاران می‌ باشد. 

فروشگاه سیم جوش آرگون خوب

انتخاب سیم جوش آرگون مناسب

انتخاب سیم جوش آرگون مناسب مانند دیگر فرآیند های جوشکاری، سیم جوش آرگون نیز دارای یک سیستم کد گذاری می باشد. از آنجایی که سیم جوش آرگون از روان کننده استفاده نمی کند نام گذاری روی آن بسیار ساده است. اندازه طول سیم جوش آرگون ۳۶ اینچ می باشد که از آن معمولا برای فولاد استفاده می شود. اگر به مراکزی که اقدام به فروش سیم جوش می کنند مراجعه کنید مشخصات سیم جوش آرگون بدین صورت می باشد:

  • ۷۰ : بدان معنی است که در هر اینچ مربع حداقل استحکام کششی ۷۰۰۰۰ پوند می باشد.
  • S : این الکترود به شکل غیر فلکسیبل و مستقیم می باشد
  • ۶ : مقدار عامل پاک کننده بر روی الکترود

مشخصات گفته شده، مشخصات سیم جوشکاری آرگون می باشد که بر روی سیم جوش درج شده است و شما باید در هنگام خرید دقت لازم را انجام دهید تا انتخاب درست بکنید. در صورت انتخاب اشتباه نه تنها قطعه شما از بین می رود بلکه باعث می شود هزینه گرافی را برای جبران آن بپردازید.

فروش استثنایی انواع سیم جوش صادراتی

فروش استثنایی انواع سیم جوش صادراتی خوشبختانه کشور ایران در زمینه تولید سیم جوش نه تنها توانسته است نیاز کشور را رفع کند بلکه با صادرات سیم جوش کمک شایانی به اقتصاد کشور می کند. تولیدکنندگان مختلفی در ایران اقدام به تولید سیم جوش می کنند البته نکته اصلی این است که مهم ترین عامل در تعیین قیمت سیم جوش ها کیفیت سیم جوش ها می باشد و در بازار انواع کیفیت سیم جوش موجود می باشد. قیمت سیم جوش به در بازار عوامل دیگری مانند سایز و جنس سیم جوش بستگی دارد.

هر سال سیم جوش های صادراتی پس از صادرات مقداری از آنها باقی می‌ ماند که تولید کنندگان، سیم جوش صادراتی را با قیمتی ویژه در بازارهای داخلی عرضه می کنند که با توجه به کیفیت آنها قیمت بسیار مناسبی دارند. در هنگام خرید شما می توانید با فردی متخصص یا با تجربه در این زمینه مشورت لازم را انجام دهید تا بهترین سیم جوش را با توجه به هزینه خریداری بکنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.