فروشگاه سیم جوش دائمی استیل در شیراز

برای انجام  جوشکاری  به وسایل مختلفی احتیاج داریم، یکی از آن ها  سیم جوش  دائمی  است،  سیم جوش  یک وسیله ضروری برای امر  جوشکاری است، و بدون  آن نمی توان کار جوشکاری  بین دو سطح را انجام داد.

فروشگاه سیم جوش دائمی استیل در شیراز

انواع مختلف سیم جوش دائمی

انواع مختلف سیم جوش دائمی سیم جوش  یکی از وسایل اصلی برای  جوش کاری های ذوبی  است، و از آن برای  کنترل ضخامت  و   پر کردن  فضای خالی  بین دو سطحی که می خواهیم آن ها را به هم پیوند دهیم استفاده می شود.

سیم جوش ها در انوع مختلفی متناسب با جنس فلز های آهنی و غیر آهنی تولید می شوند.

در حالت کلی سیم جوش ها  به دو نوع   سیم جوش های توپور  و  سیم جوش های تو پودری  تقسیم بندی می شوند.

سیم جوش ها انواع مختلفی دارند که بستگی به کاری که قرار است، با آن ها انجام شود در جنس های مختلفی تولید می شوند. 

جالب است بدانید از سیم جوش  در صنایع  خودرو سازی، حمل و نقل، ساخت تجهیزاتی مثل مخزن تحت فشار و مبدل های حرارتی استفاده می شود،  در ادامه با مدل های مختلف سیم جوش بیشتر آشنا می شویم.

سیم جوش CO2 

این نوع  سیم جوش ها  بسته به  نوع سازه ‌ در سایز ها  و الیاژ های  مختلفی  تولید می‌شوند، و در  جوشکاری های یک نواخت  استفاده دارند،  ایجاد جوش های یک نواخت  و  سرعت بالا  از ویژگی های این نوع سیم جوش ها است.

سیم جوش میگ_مگ 

این سیم جوش در انواع مختلفی تولید می شود که عبارتند از : کم آلیاژ،  بدون آلیاژ،  آلیاژ برای فولاد ضد زنگ  و  آلیاژ پایه نیکل.

برای جلو گیری از  ورود هوا  و  آلودگی فلز در هنگام جوشکاری  با این نوع سیم  از یک نوع  گاز محافظتی  در زمان  جوشکاری ا‌ستفاده می شود.

سیم جوش تو پودری 

این نوع  سیم جوش  بسیار به سیم جوش میگ مگ شباهت دارد، این نوع  سیم جوش‌ مانند لوله ای است که درون آن خالی باشد، و در آن پودر خاصی قرار می گیرد، به همین دلیل به آن سیم جوش پودر می گویند.

سیم جوش زیر پودری :

این نوع  سیم جوش بسیار پر کاربرد بوده و از ویژگی های مثبت آن می توان به  سرعت بالا در جوشکاری  و  جوش یک دست  اشاره کرد،  سیم جوش زیر پودری  در انواع مختلفی ساخته می شود، که عبارتند از  کم آلیاژ،  بدون آلیاژ  و آلیاژی فولاد ضد زنگ.

این نوع سیم جوش در جوشکاری های سنگین کاربرد زیادی دارد.

سیم جوش تیگ 

از این نوع  سیم جوش  ها به دلیل  مقاوم بودن در برار ضربه و استحکام زیاد آن ها در جوشکاری هایی مانند فولاد های ساختمانی و مخازن تحت فشار و… استفاده می شود.

از انواع دیگر سیم جوش می توان به سیم جوش استیل اشاره کرد.

فروش فوق العاده سیم جوش استیل در شیراز

فروش فوق العاده سیم جوش استیل در شیراز

در حوزه فروش سیم جوش شرکت ها ی زیادی وجود دارند و شما عزیزان برای تهیه ی سیم جوش مرغوب با کیفیت مناسب می توانید از سایت www.powerjush.com دیدن فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.