فروش دستگاه جوشکاری تکفاز ارزان قیمت

یکی از مهم ترین وسایلی که در صنایع مختلف برای متصل کردن دو قطعه به یکدیگر استفاده می شود دستگاه جوشکاری می باشد. با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان بین دو قطعه اتصالی از نوع دائم ایجاد کنیم و از جدا شدن آن جلوگیری نماییم. این محصول دارای انواع مختلفی است که یکی از پرفروش ترین انواع آن دستگاه جوشکاری تکفاز است. این محصول یکی از جدیدترین دستگاه های عرضه شده به بازار است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. اگر متقاضی خرید این محصول به صورت عمده هستید ادامه را دنبال کنید.

فروش دستگاه جوشکاری تکفاز ارزان قیمت

تفاوت دستگاه جوشکاری تکفاز با سه فاز

تفاوت دستگاه جوشکاری تکفاز با سه فازبین انواع دستگاه های جوشکاری تکفار و سه فاز تفاوت هایی وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • تفاوت در قیمت؛ یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در هنگام خرید هر محصولی قیمت آن است. بهتر است بدانید این دو  از لحاظ قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. 
  • وزن؛ دستگاه تکفاز معمولا دارای وزن کم و سبک تری نسبت به سه فاز هستند و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد.
  • تبدیل جریان برق کم با ولتاژ بالا به جریان برق زیاد با ولتاژ پایین در دستگاه های سه فاز هسته آهنی انجام می شود اما در محصولات تک فاز به صورت مستقیم قابل انجام است و ابن موضوع به عنوان یکی از مهم ترین تفاوت های این دو به شمار می رود.
  • میزان مصرف انرژی توسط انواع دستگاه های جوشکاری تکفاز کم تر بوده و به همین دلیل استفاده از این دستگاه ها از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.
  • تفاوت در کاربرد؛ این دو محصول از لحاظ کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند و معمولا از محصولات سه فاز برای انجام جوشکاری های سنگین و تکفاز برای کارهای سبک استفاده می شود.
  • تفاوت در میزان آمپر؛ محصولات تکفاز میزان آمپر کمتری را نسبت به محصولات سه فاز دریافت می کنند به همین خاطر معمولا نوسان کم تری را ایجاد می نمایند اما استفاده از دستگاه های سه فاز مخصوصا در منزل که قدرت برق نسبت به محیط های صنعتی کمتر است نوسانات زیادی را در پی دارد. 

فروشگاه بزرگ انواع دستگاه جوشکاری ارزان

فروشگاه بزرگ انواع دستگاه جوشکاری ارزانانواع دستگاه جوشکاری ارزان توسط فروشگاه دستگاه جوشکاری به صورت مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسد. همانطور که می دانید تنوع گسترده ای در دستگاه های جوشکاری وجود دارد که کمی انتخاب را برای خریداران این محصول سخت نموده است به همین دلیل بهتر است قبل از خرید ابتدا با مشورت با کارشناس متخصص و با تجربه در این زمینه اطلاعات کافی در خصوص بهترین و مرغوب ترین نوع دستگاه بدست آورید و سپس با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایید. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.