فروش دستگاه جوشکاری co2 بدون کپسول

دستگاه جوشکاری co2 و جرقه زن جوشکاری نوعی از مهمترین تجهیزات کاربردی در صنایع مختلف تولیدی است که کار تولید عملا بدون آن امکان پذیر نمی باشد. این دستگاه مهم و کاربردی در انواع مختلف بدون کپسول در بازار فروش به دلیل کارایی بالایی که دارد مورد استقبال بسیاری از صنعتگران قرار گرفته است.

فروش دستگاه جوشکاری co2 بدون کپسول

معرفی دستگاه جوشکاری co2 بدون کپسول

معرفی دستگاه جوشکاری co2 بدون کپسول انواع دستگاه های جوشکاری و دستکش جوشکاری از جمله تجهیزات صنعتی هستند که اهمیت زیادی برای صنایع مختلف داشته و بسیاری از قطعات صنعتی با کمک این دستگاه ها تولید می شوند.

نوع ویژه ای از این دستگاه ها با کاربری مخصوص به خود اخیرا در بازار عرضه می شود که با کمک فناوری های جدید روز دنیا کیفیت کار جوشکاری را چندین برابر می کند. این وسیله در انواع مختلف دستگاه جوشکاری تک فاز و سه فاز، با کپسول و بدون کپسول قطعات مختلف را با بالاترین سطح کیفیت به یکدیگر وصل می کند.

دستگاه جوشکاری co۲ که نوع ویژه ای از دستگاه های جوش میگ مگ است در دو نوع کپسول دار و بدون کپسول با ویژگی های عملکرد متفاوت در بازار عرضه می شوند.

یکی از انواع بدون کپسول این دستگاه با این مشخصات کاربردی وجود دارد:

  • از نوع دستگاه جوش تک فاز است.
  • تحت لیسانس کشور آلمان تولید می شود.
  • دارای حداکثر جریان ۶۳۰ آمپر می باشد.
  • دارای ولتاژ ۲۲۰ ولت است.
  • سرعت تغذیه سیم جوش آن بین ۳ تا ۱۵ دقیقه است.
  • مجهز به کابل، انبر اتصال، کابل اتصال، تورچجوش، ماسک جوشکاری و لباس جوشکاری، چکش و فرچه است.
  • وزن آن ۱۴ کیلو گرم است.
  • فرکانس آن بین ۵۰ تا ۶۰ هرتز است.

برای خرید دستگاه جوشکاری با توجه به ویژگی ها و نوع عملکرد دستگاه، انتخاب مناسب تری خواهید داشت. اگر به دنبال نمونه های جدید با عملکرد بهتر و بازدهی کار بالاتر هستید می توانید از مشاوره، مدیران فروش مجموعه بیشتر استفاده کنید.

مرکز خرید دستگاه جوشکاری co2 تک فاز

مرکز خرید دستگاه جوشکاری co2 تک فاز در مرکز خرید دستگاه جوشکاری co۲ تک فاز و ماسک جوشکاری یکی از بهترین و جدیدترین نمونه های این دستگاه ها نوع دستگاه جوش تک فاز و بدون کپسول است که قبل از این در مورد مشخصات و نوع عملکرد این دستگاه صحبت کردیم.

این سیستم تک فاز اینورتری ویژگی های برجسته ای دارد که یکی از مهمترین این ویژگی های پارامتر های جوشکاری است که حتی در صورت نوسانات جریان برق شهر از پایداری بالایی برخوردار است.

با کمک دستگاه جوشco۲ جوشکاری فلزات غیر اهنی و آلیاژ های آنها به راحتی امکان پذیر است. کیفیت جوشکاری با این دستگاه برای فلزات با ضخامت کم نیز در حد عالی است.

به طور کلی کیفیت کار با چنین دستگاهی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در نتیجه ظاهر محل اتصال تمیز و بدون عیب و نقص می باشد. بدیهی است که چنین دستگاه هایی مورد توقع متخصصان این حرفه می باشد که برای خرید آن می توانید از طریق این مجموعه به سادگی اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.