فروش دستگاه جوش قلع چند منظوره

دستگاه جوش قلع، دستگاهی است به شکل تفنگ که از سر آن معمولا حرارت با فشار به جلو هل داده می شود و باعث ذوب فلز وصل کننده دو فلز دیگر می شود. 

این دستگاه معمولا دو صفحه فلزی را به هم وصل می کند و مورد استفاده آن در صنایع مختلف است.

در اتومبیل سازی نیاز به وصل کردن قطعات مختلف با جنس های فلزی مختلف هستیم که از این دستگاه استفاده می شود. هم به صورت دستی از این دستگاه استفاده می شود و هم به صورت اتوماتیک و بدون دخالت شخص که ماشینی است و در کارخانه های نیازمند به جوش دادن دو فاز انجام می شود.

فروش دستگاه جوش قلع چند منظوره

کاربرد های دستگاه جوش قلع چند منظوره

کاربرد های دستگاه جوش قلع چند منظوره

دستگاه جوش ها معمولا چند منظوره هستند و با آنها می توان هر فلزی را با هر جنسی ذوب کرد و برای جوش دادن دو فلز غیر همسان از آن استفاده کرد.

جنس فلز جوش دهنده معمولا از خود فلزات مورد استفاده می باشد ولی پیش آمده است که از جنس متفاوت باشد فقط باید دمای جوش فلز جوش دهنده از دو فلزی که قصد اتصال آنها را داریم بالاتر نباشد چون اگر بالاتر باشد باعث آب شدن فلزات و جوش نخوردن درست آنها خواهد شد.

دو ورق نازک و یا ضخیم را می توان با دستگاه جوش و استفاده از فلز مناسب به هم اتصال داد. هر قدر ورق ها ضخیمتر باشد فلز بیشتری برای اتصال نیاز است و کار با دستگاه زمان بیشتری می برد. جوش نقطه ای هم در بین خیلی از کارها مرسوم است و باعث اتصال پرقدرت تری می شود و حتی می توان در کنار جوش های نواری برای محکم تر شدن کار از جوش نقطه ای استفاده کرد.

مرکز تولید دستگاه جوش قلع در ایران

مرکز تولید دستگاه جوش قلع در ایران

برای جوش دادن دو قطعه فلز معمولا نیکل و مس، نیکل و تیتانیوم، مس و تیتانیوم، مس و برنج و مس و فولاد از دستگاه جوش استفاده می کنند.

دستگاه های جوش را با تجهیزات امروزه و پیشرفته ای تولید می کنند که دارای استاندارد است و کارخانه های تولیدی این دستگاهها با نظارت کارشناسان و اهل فن سعی در بهبود کیفی کالاهای خود دارند. تولید دستگاه جوش در ایران باید با رعایت موازینی انجام شود که استاندارد مشخص کرده و امنیت شخص کارگر در آن تضمین شده است البته به دلیل متصاعد شدن دود در هنگام حوش فلزات مختلف شخص باید از عینک مخصوص و عینک استفاده کند تا آسیب نبیند.

در کالاهای تزیینی و جواهر سازی از دستگاه جوش استفاده می کنند البته دستگاه جوش چند منظوره وجود دارد که می توان از آن در تمام کارها و حتی کارهای ظریف استفاده کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.