فروش دستگاه جوش قوس الکتریکی

فروش دستگاه جوش قوس الکتریکی در برندهای داخلی و خارجی توسط پاور جوش و در این مرکز قابل فروش می باشد. قیمت عمده دستگاه جوش قوس الکتریکی با کیفیت مناسب و خوب می تواند بسیاری از نیازهای مشتریان را تامین کند. از این همین رو پیدا کردن مشخصات محصول عالی و گرفتن مشاوره های تخصصی قبل از خرید الزامی می باشد. دستگاه های حوشکاری قوس الکتریکی حرفه ای بایستی امکان جوشکاری در حالت های مختلف و نیز دارای چرخه عملکرد بالایی باشند.

جوش قوس الکتریکی چگونه است ؟

جوشکاری قوس الکتریکی روکش دار یک روش جوشکاری قوس دستی می باشد که در آن گرمای مورد نیاز به منظور جوشکاری توسط قوس ایجاد گشته است. بین الکترود هدر رفته روکش شده و قطعه کار ایجاد می شود. نوک الکترود ،حمام جوش ، قوس و مناطقی از قطعه کار در نزدیکی دستگاه جوش در برابر ضربه خطرناک جو توسط گازهای ایجاد شده در نتیجه سوختن و جداسازی مواد پوشش محافظت می گردد.

ویژگی های دستگاه جوش قوس الکتریکی ایرانی

فرآیند مستقیم سازی جریان برق در این دستگاه ها عموما بوسله یک یا دو ریود تعبیه شده در این نوع از دستگاه انجام می گردد. به این ترتیب که فقط اجازه ورود جریان برق به یک سوی مدار را می دهند و همین فرآیند سببمستقیم سازی جریان برق و قوس در جوش الکتریکی می گردد.

دستگاه های جوش قوس  الکتریکی امکان این موضوع را فراهم می سازد که در مواردی که به برق مستقیم بمنظور جوشکاری با جریان و آمپری متفاوت از منبع برق شهری داشته باشیم از دستگاهی به اسم رکتیفایر یا ترانسفورماتور ها استفاده می کنیم. فرآیند این مدل دستگاه به این ترتیب است که ابتدا ولتاژ برق را کاهش و آمپر را افزایش می دهد و سپس جریان متناوب را به مستقیم تبدیل می کند‌.

مشخصات دستگاه جوش قوس الکتریکی

  •  شیفت کاری بسیار عالی دارد
  • از نمایشگر دیجیتال روی تراک و پاورسورس برخوردار است
  • توانایی کنترل کردن سرعت سیم و تراک بوسیله تکنولوژی PWM
  • ولتاژ خروجی در حین جوش بر اساس تنظیمات Preset
  • کیفیت جوش فوق العاده بالا با کنترل هوشمند جریان میباشد
  • دارای توانایی پیش تنظیم ولتاژ و جریان خروجی و سرعت تراک

مرکز فروش دستگاه جوش قوس الکتریکی با کیفیت

دستگاه جوش قوس الکتریکی یکی از دستگاه های جوشکاری تولید داخل کشور است که با توجه به وضعیت تحریم در کشور ما امروزه واردات پایینی از این دستگاه انجام می شود و تمام دستگاه های موجود مربوط به گذشته می باشد که با قیمت بالایی به فروش می رسد . به جرات می شود گفت که دستگاه جوش محصول آلمان از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به دستگاه های تولید داخلی برخوردار است .

تیم با تجربه و مجرب پاور جوش آماده دادن مشخصات فنی محصولات دستگاه جوش قوس الکتریکی حرفه ای به صورت عمده می باشد. در همین موضوع، تولید کنندگان مطرح و نامی این حوزه،سعی بر فروش با کیفیت ترین دستگاه های خود دارند.این مرکز اقدام به فروش دستگاه جوش خارجی حرفه ای عمده با قیمتی بسیار عالی کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.