فروش دستگاه جوش لیزری ۱۵۰۰

فروش دستگاه جوش لیزری ۱۵۰۰ پر قدرت که از کیفیت و سرعت فوق العاده ای در امر جوشکاری برخوردار می باشد، در این مرکز به فروش می رسد.در جوشکاری لیزری، جوشکاری محدودیتی در مدل اتصال و جوش فلزات متفاوت ندارد و می ­تواند انواع فلزات غیرهم جنس با نقطه ذوب متفاوت را بدون نیاز به الکترود و جریان بالا به راحتی به هم متصل کند.

مشخصات خاص دستگاه جوش لیزری

دستگاه های جوشکاری لیزری به دلیل داشتن برخی مشخصات، مثل داشتن حرارت ورودی کم، دقت زیاد و قابل کنترل بودن، برای جوشکاری های حساس مناسب به نظر می آیند. از این نوع دستگاه ها جهت اتصال دادن فلزات مختلف مثل ورق های فولادی نازک استفاده می شود. این دستگاه های جوشکاری ویژگی هایی دارد که ممکن است باعث شود که استفاده از این دستگاه ها به جهت جوشکاری های حساس، جذاب به نظر آید.

دستگاه جوشکاری لیزر فایبر دستی به منظور جوشکاری های نقطه ای ، جوشکاری در شکاف ، جوشکاری میکرو برای طلا ، تیتانیوم ، نیکل ، قلع ، مس ، آلومینیوم و سایر فلزات و مواد آلیاژی آن مناسب می باشد. مشتریان گرامی می توانند همان نوع جوشکاری دقیق را در فلزات غیر همجنس مثل فلزات همجنس بدست آورند.

کاربرد دستگاه جوش لیزری ۱۵۰۰

دستگاه جوش لیزری به علت گرمای ورودی کم، دقت و کنترل پذیری زیاد، به عنوان دستگاهی تکنیکی شناخته می شود.این محصول به منظور اتصال دادن انواع فلزات، به ویژه ورق های نازک فولادی بسیار کاربردی می باشد. از همین رو در بسیاری از عملیات های صنعتی و خطوط تولید جدید و نوین لازم می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید این دستگاه های جوشکاری و بسیاری از کالا های موردنظر خود را از طریق این مرکز تهیه نمایید.

خرید بی واسطه دستگاه جوش لیزری ۱۵۰۰

این دستگاه در انواع متعددی تولید می گردد که یکی از انواع پر کاربرد آن، دستگاه جوشکاری لیزری ۱۵۰۰ می باشد. این دستگاه کارایی های زیادی دارد و توسط خریداران مختلفی به دلیل استفاده در زمینه های مختلف خریداری می گردد. این خریداران گرامی در هنگام خرید فاکتورهای مختلفی را برای انتخاب کالای مورد نظر خود در ذهن می گذرانند.

دستگاه جوش لیزری را می توان از جمله دستگاه های نوین جوشکاری به شمار آورد.این محصول که به خاطر فناوری نوین خود امکان دارد که از سوی برخی از کارشناسان نسبت به سایر دستگاه های جوشکاری، مناسب تر به نظر آید.شما می توانید مشخصات و تصاویر این محصول را از تیم پشتیبانی پاورجوش بخواهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.