فروش دستگاه جوش نقطه ای پنوماتیکی

فروش دستگاه جوش نقطه ای پنوماتیکی در این مرکز نعتبر فروش اینترنتی به انجام می رسد. نمایندگی فروش دستگاه نقطه جوش پنوماتیکی که در داخل کشور طراحی و تولید می شود، به وسیله پاور جوش در این سایت ارائه می شود. دستگاه جوش نقطه ای پنوماتیکی، از انواع دستگاه های جوش می باشد که خصوصیات خاص آن سبب شده است، امروزه در بخش های زیادی مورد استفاده قرار بگیرد و در اتصال مستحکم قطعات مختلف نقش بسزایی را ایفا کند.

ویژگی های دستگاه جوش نقطه ای پنوماتیکی

  • دستگاه نقطه جوش پنوماتیک در قدرت‌ های ۴۰ و ۵۰ کاوا عرضه می گردد.
  • مجهز به مدار فرمان دیجیتال ۶ زمانه یا ۳ زمانه و یا میکرو پروسسور
  • عدم پرتاب جرقه واثر گذاری جای نقطه روی قطعه کار
  • امکان کنترل سرعت و فشار دقیق بر روی رفت و برگشت جک
  • سرعت فوق العاده عالی
  • توان کار مداوم در ۳ شیفت
  • مجهز به کندانسور ذخیره باد
  • قابلیت تغییر بازوها متناسب با قطعه کار

کیفیت دستگاه جوش نقطه ای پنوماتیکی

کیفیت هر یک از سازنده ها با یک دیگر فرق دارد و دارای تفاوت می باشد. به دلیل این که قطعات استفاده شده در هر شرکت سازنده متفاوت می باشد. کشور ایران در این حوزه ثابت کرده است، می تواند انواع دستگاه های نقطه جوش را به تولید برساند. افراد زیادی در سراسر دنیا هستند که در این زمینه از دستگاه هایی که در ایران به تولید رسیده ، استفاده می نمایند. دستگاه جوش طلا به صورت نقطه ای یکی از محبوب ترین نوع این دستگاه ها می باشد.

مرکز فروش دستگاه نقطه جوش پنوماتیکی

شرکت های تولید و ارائه دستگاه جوش ایرانی در کشور، با استفاده از امکانات مدرن و پیشرفته، به کار گیری پرسنل ماهر و مجرب و همچنین استفاده از اصول صحیح طراحی این محصول، این وسیله پر مصرف را با کیفیت عالی و قیمت بسیار نازل تولید کرده و علاوه بر فروش آن در بازار های داخلی، به ارائه و فروش آن به دیگر کشور ها نیز می پردازند و به این دلیل، شرکت ها و کارخانجات ایرانی، همواره یکی از انتخاب های کشور های مختلف برای تهیه این دستگاه بوده و علاوه بر این، قیمت این دستگاه در مقایسه با نمونه های مشابه، بسیار مناسب تر بوده و این موضوع یکی از عوامل مهم جذب خریدار به شرکت های ایرانی می باشد.

شما خریدار محترم جهت بازدید از محصول و نیز دریافت مشخصات فنی و فیلم های کارکرد دستگاه، می توانید با کارشناسان ما از طریق واتس اپ ارتباط برقرار نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.