فروش دستگاه جوش هواخنک

فروش دستگاه جوش هواخنک در اندازه ها و نیز آمپراژ های مختلف توسط این مجموعه و از طریق این سایت اینترنتی به انجام می رسد. خرید دستگاه جوش هواخنک ارزان قیمت، مسئله بسیاری از فعالان صنعتی و فعالان ساختمانی می باشد. با توجه به تنوع بالا در بازار، یک خرید خوب زمانی محقق می شود که نخست نیاز های خودمان از خرید یک دستگاه جوشکاری را بدانیم. بعد از آن با بررسی مشخصه های یک محصول می توانیم با مقایسه نیازمندی خود و ویژگی های آن محصول، یک انتخاب درست را داشته باشیم.

ویژگی های دستگاه جوش هواخنک

دستگاه جوش هواخنک یکی از دستگاه های اینورتری شرکت  است که به منظور جوشکاری ورق های از جنس فولاد ، آلومینیوم  و استنلس استیل مورد استفاده قرار می گیرد . این دستگاه همانطور که اشاره نمودیم جهت جوشکاری میگ  جوش با گاز co2 مورد استفاده قرار می گیرد .

این دستگاه از تکنولوژی اینورتر بهره می برد. توان خروجی این دستگاه تا ۲۷۰ آمپر می باشد. این دستگاه دارای ۵۲ کیلوگرم وزن و تغذیه برق آن از برق سه فاز است که حداکثر توان مصرفی آن ۱۳ کیلو ولت آمپر می باشد . اندازه سیم قابل استفاده برای این دستگاه ۰٫۸ و ۱ میلی متر است .

سفارش عمده دستگاه جوش هواخنک

دستگاه جوش هواخنک یکی از پر استفاده ترین دستگاه هایی است که به منظور اتصال فلزات مختلف به کار می رود و مصرف کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده است. دستگاه جوش هواخنک به منظور مصارف ویژه ای به کار می رود و از ابعاد متفاوتی نیز برخوردار می باشد. دستگاه جوش هواخنک خارجی به وسیله فروشندگان گوناگونی عرضه می شود که اغلب آنها قدمت دیرینه دارند و جزء تجار بزرگ محسوب می گردند. نمونه های خارجی دارای برند های مختلفی هستند که برخی از آنها بسیار شناخته شده می باشند.

مرکز فروش دستگاه جوش هواخنک در تهران

دستگاه جوش tig مخفف tungsten inert gas می باشد. در کشور ما و در بین صنعت گران به نام دستگاه جوش آلومینیوم نیز شناخته می شود.الکترود مصرفی این دستگاه تنگستن است که خود بر چند نوع می باشد.با خرید این دستگاه می توانید جوشکاری ورق های نازک،جوش پاس ریشه ها در مخازن و جوشکاری فلزاتی مانند آلومینیوم و مس و غیره به راحتی انجام دهید.

در ضمن شما همراهان گرامی می توانید در هر لحظه از شبانه روز با کارشناس فروش ما ارتباط برقرار نمایید و محصول مورد نظر خود را بوسیله دریافت کاتالوگ و نیز دریافت تصاویر مربوطه بررسی نمایید. پس از آن چنانچه تمایل به خرید محصول مورد نظر خود را داشتید، می توانید سفارش خود را از طریق ارتباط با مدیر فروش شرکت، ثبت نمایید و در اسرع وقت دسگاه مدنظر خود را دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.