فروش دستگاه جوش یو پی وی سی با قیمتی استثنایی

برای اتصال دادن برش ها از دستگاه جوش یو پی وی سی استفاده می کنیم.این دستگاه در دو مدل تک سر و دو سر موجود می باشد که برای ساختن لنگه و یا چارچوب در و پنجره به کار می رود.این دستگاه جوش های دو سر دارای دو سر مجزا برای انجام کار های جوشکاری به صورت تمام اتوماتیک عمل می کند و قالب جوش آن قابل تنظیم است اما دستگاه های جوش تک سر به صورت نیمه اتوماتیک برای جوشکاری عمل می کند.دستگاه های یو پی وی سی در سه نسل دستی, نیمه اتوماتیک, تمام اتوماتیک تهیه و تولید می شوند.نسل های اتوماتیک به کارگر نیازی ندارند و می توانند پروفیل ها را خم و معطوف کنند و دما را خود دستگاه تنظیم می کند اما نسل های نیمه اتوماتیک به کارگر نیاز دارند و دما باید دستی تنظیم شود و برش های پروفیل باید توسط نیروی انسانی جابه جا شود و نسل های دستی که اسمشان با خودشان است دستگاه هایی کوچک هستند که روی زمین و با مدت زمان زیادی کار جوشکاری را انجام می دهند.فروش دستگاه جوش یو پی وی سی با قیمتی استثنایی

دستگاه جوش یو پی وی سی چه کارایی دارد؟

دستگاه جوش یو پی وی سی چه کارایی دارد؟ همیشه بعد از انجام دادن برش ها که به شکل های متفاوتی برش داده می شوند باید قطعات را به یکدگر وصل کنیم که می توانیم این کا را با استفاده از دستگاه جوش یو پی وی سی انجام دهیم و پروفیل ها را بهم اتصال داد.

این دستگاه جوش ها دارای دو المنت گرما می باشند که می توانند تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد گرم شوند. دمایی که برای جوش دادن این پروفیل ها لازم است حدودا ۲۴۰ درجه سانتی گراد می باشد. این دستگاه جوش شامل زاویه ای برای جوش می باشد که معمولا زاویه ای که استاندارد باشد برای این دستگاه ۹۰ درجه است چرا که چارچوب استاندارد پنجره را حاصل می کند و از زاویه های دیگر برای چارچوب پنجره های خمدار مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت امروز دستگاه جوش در ایران

قیمت امروز دستگاه جوش در ایران قیمت دستگاه جوش در ایران با کشور های دیگر اندکی متفاوت می باشد برای مثال:

دستگاه جوش تک سر که تولید ترکیه می باشد حدودا قیمت نسبتا پایین تری نسبت به دستگاه جوش دو سر نیز که آن هم محصول و تولید ترکیه است دارا می باشد.

یکی از کارخانه های دستگاه جوش ایران که در تمامی زمینه های تولید درب, پنجره, چارچوب های در و پروفیل ها و ساخت ماشین آلات یو پی وی سی فعالیت دارد کارخانه کن مولر می باشد که تعمیرات, نگهداری و خدمات پس از فروش دستگاه های جوش را در سراسر کشور در دست دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.