فروش دستگاه نقطه جوش ظریف لیزری

دستگاه های نقطه جوش لیزری از آن دسته دستگاه هایی هستند که برای جوش کردن کارهای بسیار ظریف همچون جواهر آلات طلا، نقره، استیل و… و همچنین در بسیاری از صنایع مختلف که نیاز به حساسیت زیادی در جوشکاری قطعات خود دارند، استفاده می شود.

برای همین فروش انواع دستگاه نقطه جوش ظریف لیزری با تعداد بالایی انجام می گیرد که معمولا تولیدکنندگان آن در کنار فروش مستقیم از روش های اینترنتی هم برای گسترش کار خود بهره می برند و برای این که تعداد مشتری ها افزایش پیدا کند، تولیدات خود را شامل تخفیف هایی می کنند تا باعث فروش بیشتر شوند.

فروش دستگاه نقطه جوش ظریف لیزری

مشخصات دستگاه نقطه جوش ظریف لیزری

مشخصات دستگاه نقطه جوش ظریف لیزری نحوه کار دستگاه های نقطه جوش ظریف لیزری بدین گونه است که توسط لیزر فلز مورد نظر که ممکن است طلا، مس، استیل، برنج و… باشد را سوراخ کرده و سپس با استفاده از مواد مذابی که اطراف سوراخ وجود دارد، عملیات جوش را انجام می دهند.

دستگاه هاس نقطه جوش لیزری به دو نوع هستند که شامل دستگاه نقطه جوش لیزری خطی و نقطه ای می شود که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

دستگاه نقطه جوش لیزری نقطه ای:

استفاده از این نوع دستگاه ها معمولا در بین مشاغلی همچون جواهر سازی و طلاسازی رایج است و این به دلیل حساسیت و دقت بالای آن برای کارهای ظریف می باشد.

موارد استفاده آن در کارهایی با ظرافت خاص از جمله تعمیرات فرورفتگی های طلا و زیورآلات،وصل کردن جواهرات به یکدیگر و در بعضی از قطعاتی حساس و ریز در وسایل مختلف  است که نشان دهنده کاربرد بالای آن است.

•دستگاه نقطه جوش لیزری خطی

از دستگاه جوش خطی برای موارد زیادی مانند متصل کردن قطعات ماشین ها، وصل کردن وسایل پزشکی، ساختن بعضی قطعات الکتریکی کوچک و باتری ها، تولید ابزارهای مخابراتی، اتصال بدنه های خودرو و مونتاژ کردن آن ها و…استفاده می کنند که به دلیل کاربرد های زیاد در موارد مختلف بسیار فروش خوبی در اختیار دارد.

لازم به ذکر است که این دستگاه ها در نمونه هایی با سایز کوچک هم وجود دارند که برای مشاغل کوچک به کار می روند و به آن ها دستگاه نقطه جوش خانگی می گویند.

قیمت دستگاه نقطه جوش خازنی اصلی

قیمت دستگاه نقطه جوش خازنی اصلی برای پیدا کردن دستگاه های نقطه جوش خازنی اصلی و خریدن یک محصول مناسب، نیازی به مراجعه مستقیم به تولیدکننده های آن ها ندارید و به راحتی در منازل خود می توانید از جدیدترین آن ها همراه با قیمت هایشان باخبر شوید.

در فروشگاه اینترنتی ما نمونه های با کیفیتی از این دستگاه های اصلی موجود است که بر روی قیمت دستگاه نقطه جوش تخفیف های خوبی قائل شده ایم و با اطمینان کامل می توانید یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.