فروش دستگاه نقطه جوش مقاومتی

دستگاه نقطه جوش مقاومتی به اتصال دو فلز به وسیله فشار و عبور جریان الکتریکی در مکانی معین و در زمان مشخص گفته می شود. از مزیت های جوشکاری مقاومتی می توان به عدم نیاز به مواد دیگری برای ایجاد پیوند بین دو فلز اشاره کرد؛ که این مورد بسیار مقرون به صرفه است.

 

پاور جوش

انواع نقطه جوش های مقاومتی:

  • نقطه جوش
  • درز جوش
  • سر به سر
  • زایده ای
  • جرقه ای

کاربرد دستگاه نقطه جوش مقاومتی چیست؟

جوش‌کاری مقاومتی در صنایع خودرو‌سازی، هوافضا و صنایع الکترونیک به طور وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. که به عنوان مثال برای صنایع خودرو سازی، برای مونتاژ بدنه خودرو به کار می رود.

دستگاه نقطه جوش خانگی:

دستگاه  نقطه جوش خانگی یکی از روش های جوشکاری مقاومتی است. برای خرید و تهیه این  دستگاه نقطه جوش خانگی باید نسبت به تجهیزات آن اشنایی داشته باشید.

 

از جمله تجهیزات لازم برای استفاده از دستگاه های نقطه جوش می توان به ترانس دستگاه نقطه جوش، کلاهک نقطه جوش، ساقه و آداپتور نقطه جوش، الکترود از جنس مس آلیاژی، مقاطع مس آلیاژی، تیز کننده ی کلاهک و الکترود، یونیت کنترل، تایریستور، تایمر، انواع کابل و اتصالات دستگاه و گان نقطه جوش را نام برد.

بهتر است بدانید دستگاه های جوش نقطه ای را می توانید ؛به صورت دست ساز نیز درست کرده ؛و مورد استفاده قرار دهید. برای نحوه ی انجام این کار کافیست وب گردی ای کوتاه در این زمینه داشته باشید.

برای یافتن یک فروشگاه دستگاه جوش کافیست سری به سایت های عرضه کننده این دستگاه ها بزنید. هم چنین  دستگاه های جوش خانگی نقطه ای را می توان حتی از فروشگاه های اینترنتی هم چون دیجی کالا نیز به راحتی تهیه کرد.

امروزه از دستگاه های بسیار مختلف و متفاوت برای جوشکاری ساختمان ؛و اسکلت آهن آنها ؛و همچنین جوشکاری قسمتهای مختلف خودرو در شرکت های تولیدی اتومبیل  استفاده می شوند ؛هرکدام از این دستگاه ویژگی‌های به‌خصوص و منحصر به فردی دارد.

قیمت دستگاه نقطه جوش مقاومتی؛ و سپس میزان سفارش مشتریان و مصرف کنندگان متفاوت است .ولی معمولا این دستگاه با قیمت ارزان به بازار عرضه شده به فروش می‌رسند.

 

ب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.