فروش عمده دستگاه جوش تیگ

فروش عمده دستگاه جوش تیگ در این سایت به صورت آنلاین به راحتی فراهم گردیده است.یکی از رایج ترین و بروز ترین شیوه های جوشکاری با سرعت و کیفیت عالی دستگاه جوشکاری تیگ می باشد. در این شیوه جوشکاری به دلیل اینکه از سیستم IGBT استفاده می شود و اینورتر می باشد،باعث کاهش بسیاری از هزینه ها میشود.

برای جوشکاری کردن به این روش لازم است از دستگاه جوشکاری اینورتر تیگ که به صورت ویژه برای انجام این کار درست شده است استفاده کرده و به راحتی دو قطعه را به یکدیگر جوش دهیم. اگر به دلیل استقبال زیاد از این محصول قصد خرید آن را به صورت عمده را دارید،برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ادامه این مقاله را دنبال کنید.

شیوه استفاده از دستگاه جوش تیگ

از دستگاه جوشکاری تیگ می توان برای جوشکاری فلزات سخت و غیر سخت در تمامی ضخامت ها استفاده کرد.از صفحات نازک تا لوله های تحت فشار با این روش قابلیت جوشکاری دارند.قوس و حوضچه مذاب کاملا قابل رویت می باشد.شیوه کار بدین صورت است که حرارت حاصل از قوس الکتریکی بین سیم جوش و قطعه کار باعث اتصال می شود.سیم جوش،قطعه کار و قوس الکتریکی توسط یک گاز خنثی محاقظت می شوند.گازهای هلیوم و آرگون جز گازهای خنثی و قابل استفاده در جوشکاری تیگ می باشند.

جوشکاری تیگ (Tungsten Inert Gas) یکی از اصلی ترین شیوه های جوشکاری در صنایع پتروشیمی،دریایی،هوایی،نیروگاه های برق و غیره می باشد.در کشور ما این روش جوشکاری بیشتر به نام جوش آرگون شناخته می شود.دلیل این امر نیز استفاده از گاز آرگون به عنوان گاز محافظ می باشد.

تجهیزات اصلی دستگاه جوش تیگ

  1. منبع تغذیه
  2. سیلندر گاز محافظ
  3. رگولاتورها
  4. شلنگ ها و بست های مورد نیاز
  5. مشعل های مخصوص
  6. کابل های اتصال
  7. سیم جوش های تنگستن

خرید دستگاه جوشکاری تیگ ایرانی

دستگاه جوشکاری تیگ توسط تکنسین های کشور عزیزمان با بهره گیری از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه و همچنین دستگاه های پیشرفته و براساس آخرین شیوه های روز دنیا طراخی شده اند. این دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به تناسب کیفیت بسیار عالی ای که دارد با قیمت خوبی به فروش می رسد.

تنوع در این نوع دستگاه جوش ها به اندازه ای بالا می باشد که انتخاب و سفارش دستگاه جوشکاری تیگ ایرانی را کمی مشکل کرده است. امکان خرید انواع مختلف دستگاه های جوشکاری تیگ با کیفیت بسیار بالا و به صورت تضمین شده  توسط این سایت به صورت مستقیم و غیر مستقیم قابل سفارش و خرید می باشد.

خریداران می توانند مشخصات و کاتالوگ کامل این دستگاه  را که دارای قیمت، ویژگی و مشخصات دستگاه ها و برندهای مختلف می شود را به راحتی درخواست نمایند و پس از کسب اطلاعات کافی و با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهند.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.