فروش عمده سیم جوش گالوانیزه

سیم جوش گالوانیزه نمونه ای از سیم جوش های بسیار پرکاربرد است و برای انواع دستگاه های جوش و الکترود های مختلف مناسب می باشد. سیم جوش گالوانیزه به علت کیفیت بسیار بالا و مرغوبی که دارد به سایر کشورهای همسایه از جمله عراق نیز به طور عمده صادر می شود.

نکات ایمنی که در جوشکاری سیم جوش گالوانیزه باید رعایت شود

  • هنگام عملیات جوشکاری حتماً باید از ماسک های مخصوص جوشکاری استفاده کرد.
  • جوشکاری تشعشعات بسیار زیادی دارد، که برای چشم بسیار مضر می باشند .بنابراین حتما باید از عینک محافظ برای چشم ها استفاده کرد.
  • لباس اپراتور جوشکاری حتماً باید ضد اشتعال باشد .و اپراتور حتماً باید از کلاه ایمنی مخصوص استفاده نمایید.
  • کفش اپراتور باید بسیار سبک و عایق باشد.
  • در هنگام کاری بر روی ورق های گالوانیزه به دلیل این که این ورق ها بسیار نازک می باشند؛ حتماً باید دستگاه جوش ورق گالوانیزه متناسب با ورق مورد نظرتان و همچنین این سیم جوش الکترود گالوانیزه متناسب با ضخامت و اندازه آن را انتخاب کنید.

نحوه جوشکاری ورق و سیم جوش گالوانیزه:

اولین نکته ای که باید دقت کنید، انتخاب جریان برق مناسب است .که باید متناسب با الکترود مورد نظر و بین ۳۵ تا ۴۰ درجه سانتیگراد باشد. بعد از انتخاب صحیح جریان الکتریکی اکنون هر دو لبه ی کار که قصد اتصال آن را دارید، روبروی یکدیگر قرار داده، اکنون الکترود را در جای مناسب تعبیه کرده ،و عملیات جوشکاری را با رعایت تمامی موارد ایمنی شروع کنید.

در پایان عملیات، الکترودهای جوشکاری توسط پودرهایی پوشش داده می شوند. این پوشش متناسب با کاربردی که دارند ،به پوشش های قلیایی، سلولزی، روتیلی و اسیدی و با ضخامت پوششی به دسته های نازک، متوسط، ضخیم، خیلی ضخیم تقسیم بندی می شوند. از بین این پوشش ها، از پوشش اسیدی به دلیل پایین بودن کیفیت در مواردی که حساسیت نداشته باشد ؛مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتیکه از پوشش سلولزی به دلیل کیفیت بهتر در اغلب جوشکاری ها استفاده می شود. البته این نوع جوشکاری مقاومت کمی در برابر رطوبت دارد. که گاهی به عنوان معایب آن نیز تلقی می شود.

انواع سیم جوش گالوانیزه را نام ببرید؟

  • انجماد سریع
  • انجماد پر شده
  • چسبان سریع
  • کم هیدروژنه

ما در این مقاله به بررسی نکات مهم، در خصوص الکترودهای جوشکاری ورق گالوانیزه ،و سیم جوش گالوانیزه و انواع آنها ، کاربرد هر مدل و نکات ایمنی در هنگام جوشکاری به وسیله آنها پرداخته ایم.  چنانچه درباره ی این موضوع به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، با ما از طریق پل های ارتباطی در میان بگذارید .ویا به سایت ما مراجعه نمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.