قیمت الکترود ۶۰۱۳ پارس

قیمت الکترود ۶۰۱۳ پارس در سایز های معمول و پر متقاضی در این مرکز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. قیمت عمده الکترود های پارس که یکی از بهترین برند ها در حوزه ارائه الکترود می باشد، توسط پاور جوش و در این سایت ارائه می شود. خرید الکترود ۶۰۱۳  عمده پارس که یکی از بهترین شرکت های تولید کننده الکترود در سطح کشور می باشد، در این مرکز امکان پذیر می باشد.

مشخصه های الکترود ۶۰۱۳ پارس

  • الکترود سیمی از جنس فلز است
  • دور تا دور آن را ماده ای به نام فلاکس قرار گرفته است.
  • برای محاسبه ی قطر الکترود ، قطر قسمت فلزی آن را اندازه گیری می کنند. ماده ای که روی قسمت فلزی را پوشانده، خود شامل موادی مانند: آهک، سلولز، اکسید سدیم، خاک رس و یا آزبست می شود.
  • جهت اتصال دو قطعه ی فلزی و پر کردن فاصله ی بین آن ها، از الکترود ها استفاده می گردد.
  • این نوع الکترود ها پر انماد هستند.
  • کیفیت بالای جوش نهایی
  • محافظت از حوضچه جوش
  • از بین بردن ناخالصی ها در فلز ذوب شونده
  • جلوگیری از سرد شدن سریع جوش

صادر کننده الکترود های پارس به خارج

الکترود های پارس یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مدل های الکترود جوشکاری در بازار می باشد. این کارخانه از زمان های گذشته بوده و توانسته جایگاه ویژه ای برای خود در بازار یافت کند. بنابراین اگر دقت نموده باشید، متوجه می شوید که خرید و فروش الکترود زمانی موفق می باشد که طبق قوانین روز بوده و آسایش و آرامش مشتری را به همراه داشته باشد. کارخانه الکترود پارس به این نتیجه دست یافته است و با استفاده از اینترنت و تجارت اینترنتی توانسته است فروشی پر سود داشته باشد.

عرضه کننده بدون واسطه الکترود پارس در تهران

الکترودهای پارس مدلی دیگر از الکترود ها می باشد، با برندی متفاوت ولی کیفیت و مرغوبیت فوق العاده که در ایران تولید شده و نه تنها در کشور خودمان بلکه در دیگر کشور ها نیز طرفدارانی دارد. برای نمونه صادرات الکترود اما به عراق یکی از موفق ترین صادرات ها می باشد، چرا که این نوع الکترود تمامی گزینه های لازم برای یک محصول استاندارد را دارد. الکترود پارس در نمونه های مختلف و سایز های متفاوت ساخته شده تا بتواند نیاز های بازار های داخلی و خارجی را پاسخگو باشد.

در عصر حاضر بازار الکترود جوش در ایران ما رونق خوبی پیدا کرده است . به دلیل کاربرد های زیادی که دارد، تولید کنندگان و طراحان، الکترود جوش های جدیدی را طراحی و در بازار عرضه می کنند. اکثر مصرف کنندگان الکترود های مورد نیاز خود را به صورت کلی از بازار بزرگ فروش این الکترود جوش ها تهیه می کنند و آن ها را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب خریداری می نمایند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.