قیمت انواع فیلر آرگون

قیمت انواع فیلر آرگون در این سایت به بهترین قیمت به فروش می رسد.این نوع سیم های جوش برای جوشکاری تیگ فولادهای عمومی ساختمانی و فولادهای لوله با استفاده از گاز آرگون بکار می‌رود.

سیم جوش آرگون در اندازه های مختلفی تولید می شوند .به همین علت مشتریان گرامی در سراسر کشور سایز های مختلف سیم جوش را خریداری می نمایند . شما نیز می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان و مدیران فروش کارخانه های سیم جوش از موجودی کالای موردنظر در اندازه های مختلف اطمینان حاصل نمایید و کالای خود را تهیه نمایید.

انواع رایج فیلر های آرگون

  • ER 80S-B2
  • ER 70S-4
  • ER 70S-6
  • ER 70S-3

انتخاب فیلر جوش آرگون مناسب

همانند دیگر فرآیند های جوشکاری، فیلر جوش آرگون نیز دارای یک سیستم شماره گذاری می باشد. از آنجایی که فیلر جوش آرگون از روان کننده استفاده نمی کند، کد گذاری آن بسیار ساده می باشد. اندازه طول فیلر جوش آرگون ۳۶ اینچ می باشد که از آن معمولا برای فولاد استفاده می گردد. اگر به مجموعه هایی که اقدام به فروش فیلر جوش می کنند،مراجعه کنید مشخصات فیلر جوش آرگون بدین صورت می باشد:

  • ۷۰ : بدان معنی است که در هر اینچ مربع حداقل استحکام کششی ۷۰۰۰۰ پوند می باشد.
  • ۶ : مقدار عامل پاک کننده بر روی الکترود
  • S : الکترود مستقیم و غیر فلکسیبل است
  • ۶ : مقدار عامل پاک کننده بر روی الکترود

مشخصات ذکر شده، مشخصات فیلر جوشکاری آرگون می باشد که بر روی فیلر جوش درج شده است.شما باید در هنگام خرید دقت لازم را انجام دهید تا انتخاب درست بکنید. در صورت خرید اشتباه نه تنها قطعه شما از بین می رود بلکه باعث می شود هزینه گرافی را برای جبران آن پرداخت کنید.

خرید فیلر جوش آرگون تهران

خرید فیلر جوش به صورت حضوری و مستقیم در بازار بزرگ تهران در جریان می باشد. بازار تهران مرکز دادوستد در فیلر جوش آرگون می باشد. در بازار این کلا برای مشتریان جزئی به صورت بسته بندی در فروشگاه ها ارائه داده می گردد.برای حریدارانی که به صورت عمده خواهان فیلر جوش هستند به صورت فله ای صورت می گیرد. خریداران برای خرید عمده ای فیلر جوش از کارخانه داران می خواهند این کالا را با کیفیت و اعلا بودن آن به آنها عرضه کنند.

برای خرید فیلر جوش از بازار تهران می توان به صورت آنلاین از سایت مخصوص این کالا خریداری کرد. یکی از بهترین مجموعه های خرید و فروش سیم جوش در ایران استان تهران می باشد. فیلر جوش به علت داشتن خریداران زیاد از فروش عمده خوبی در بازار برخوردار می باشد. بازار سیم جوش بسیار پررونق و عالی می باشد. فیلر جوش آرگون اگر بصورت عمده ای خریداری شود،در کاهش قیمت تاثیر بسیار بالایی دارد. فروشگاه ها فیلر جوش با کیفیت را مستقیم از کارخانجات خریداری می کنند و به دست مصرف کنندگان می رسانند. تولید کنندگان فیلر جوش را به صورت عمده به بازار داخلی ایران در تهران می فرستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.