قیمت تنگستن جوشکاری

قیمت تنگستن جوشکاری در این مرکز توسط کارشناسان فروش ما اعلام می گردد. تنگستن جوشکاری آرگون یا الکترود آرگون در اندازه های ۱/۶ ، ۲/۴ ، ۳/۲ و ۴ و رنگ های متفاوت عرضه می شود. رنگ تنگستن ها نشان دهنده مدل تنگستن و کاربرد های آن می باشد. تنگسن سر قرمز در اندازه ۲٫۴ پر مصرف ترین تنگستن موجود در بازار محسوب می گردد. تنگستن در جوشکاری هایی که با سیستم هوا گاز که دارای کپسول ، رگلاتور آرگون و سایر وسایل می باشد، استفاده خواهد شد.

ویژگی های سیم جوش های تنگستن کارباید

سیم جوش کارباید تنگستن مشخصات فنی و ویژگی‌های بخصوصی دارد. اول اینکه این نوع سیم های جوش قابلیت استفاده برای انواع دستگاه های جوشکاری با ولتاژ های بالا و پایین می باشد. همچنین سیم جوش کارباید برخلاف سیم های جوش ساده نیاز به پودر های مخصوصی قبل از جوشکاری دارند. سیم جوش کارباید تنگستن به دلیل کیفیت بسیار عالی و مرغوبی که دارد قابل استفاده برای انواع جوشکاری های کاربید اعم از جوشکاری قسمتهای مختلف و داخلی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

سیم جوش مرغوب کارباید تنگستن در جعبه های متفاوت و تعداد های گوناگون به بازار عرضه شده و در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

رنگ های تنگستن جوشکاری تیگ

  1. قرمز
  2. آبی
  3. فیروزه ای
  4. نقره ای
  5. مشکی
  6. طلایی
  7. سبز
  8. زرد
  9. سفید
  10. طوسی

قیمت تنگستن جوشکاری قرمز

تنگستن قرمز عالی ترین و معروف ترین مدل تنگستن می باشد و اکثرا به علت عمر بالا و سهولت در استفاده به تنگستن های دیگر ارجحیت دارند. در تنگستن قرمز به دلیل وجود توریوم ، انتشار الکترون بالاست و سبب قوس الکتریکی خوبی می شود. همچنین در تنگستن قرمز شروع قوس بهتر است و اجازه استفاده از امپر بالا را می دهد. به علت دمای ذوب بالا این تنگستن بسیار کم مصرف است. تنگستن قرمز در مقایسه با بقیه تنگستن ها ، تنگستن کمتری به چاله مذاب میفرستد که منجر به تمیز بودن جوش می گردد.

مرکز فروش تنگستن جوشکاری در تهران

مرکز فروش سیم جوش کارباید تنگستن با کیفیت درجه یک به وسیله نمایندگی های مجاز و کارخانه‌ های تولیدی انجام می گردد. این نمایندگی در نظر دارند این مدل  سیم جوش ها را با قیمت مناسب و نیز کیفیت بالا در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار دهند تا به نوعی هم باعث جلب اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان شده و هم باعث شود که فروش این نمونه سیم جوش ها رونق و توسعه بسیار بیشتری پیدا نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.