قیمت خرید سیم جوش تیگ

قیمت خرید سیم جوش تیگ با کیفیت اورجینال و مواد اولیه عالی بسیار مناسب می باشد. خرید با کیفیت ترین مدل از سیم های جوش تیگ که این مدل سیم جوش با کیفیت و خوش قیمت می باشد، در این مرکز برای شما خریداران عزیز ارائه می شود. سیم های جوش تیگ به منظور جوشکاری با گاز محافظ خنثی (آرگون) برای جوشکاری فولادهای عمومی و لوله استفاده می گردد.

مزایای سیم جوش تیگ اورجینال

یکی از کاربرد های سیم جوش تیگ این است که می توان به سادگی مواردی را که به یخ احتیاج دارند را پر کنند. به این دلیل که این نوع جوش بدون سیم جوش ممکن است. کاراریی با این نوع سیم جوش باعث استحکام بیشتر خط جوش می شود. یکی دیگر از مزیت های سیم جوش تیگ ایجاد جوش صاف و منظمی است. این مدل سیم جوش سبب نفوذ هر چه بیشتر جوش می شود. به همین دلیل از آن در صنعت نفت و صنعت گاز بسیار استفاده می شود.این نوع سیم جوش جایگاه ویژه ای دارد. در جوشکاری تیگ از هر نوع جریانی نمی شود استفاده کرد. به منظور جوش با کیفیت و مطلوب از جریان مستقیم و قطب معکوس مثبت می باشد. در این شیوه سرعت جوش مناسب و جوش استاندارد است. به همین دلیل می بایست برای شروع کار به مثبت بودن الکترود دقت کرد.

نحوه استفاده و عملکرد سیم جوش تیگ

از جوشکاری تیگ می‌ توان جهت جوشکاری فلزات سخت و غیر سخت، آهنی و غیر آهنی در تمام ضخامت ها استفاده نمود. با استفاده از این نوع جوشکاری می شود جوشکاری صفحات نازک و ظریف و لوله‌ های تحت فشار را انجام داد. در اين شیوه گرماي مورد نياز به منظور توليد مذاب در منطقه جوش به وسيله الكترود مصرف نشدنی از جنس تنگستن ايجاد می شود و يك گاز خنثي كه عموما آرگـون يا هليـوم مي‌باشد ، به منظور حفاظت منطقه مذاب در محل دميده مي‌شود.

فروشگاه سیم جوش اورجینال تیگ در تهران

هزینه سیم جوش تیگ ،در مراکز فروش داخلی به برند تولید کننده محصول و کیفیت و کارایی و نوسانات بازار بستگی دارد. سیم جوش ها کاربرد های زیادی در صنعت جوشکاری دارند. این سیم جوش ها در کشور های مختلفی از جمله ایران تولید می شوند. کشور ما یکی از تولید کنندگان برتر تیگ در خاورمیانه می باشد. برای خرید این سیم جوش با کیفیت و ارزان قیمت و اقتصادی می توان به نمایندگی ها و سایت های معتبر مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.