قیمت دستگاه جوشکاری استیل خوب

دستگاه جوشکاری و جرقه زن جوشکاری استیل ابزاری مناسب و خوب برای موارد متعدد صنعتی به شمار می رود و قیمت آن به عوامل بسیار متعددی وابسته است. جوشکاری یک فرآیند بسیار مرسوم در فلزات است که به وسیله این دستگاه صورت می گیرد.

قیمت دستگاه جوشکاری استیل خوب

مشخصه های دستگاه جوشکاری استیل خوب

مشخصه های دستگاه جوشکاری استیل خوب جوشکاری و دستکش جوشکاری بر روی فلزات متعددی مانند فولاد ضد زنگ، فولاد کربن و آلیاژ های نیکل و… با ضخامت های مختلف بر اساس نیاز انجام می شود و در صنعتهای گوناگونی مثل نفت،گّاز،آّب و صنایع شیمیایی و در زیر ساخت های عمرانی کاربرد دارد.

هر دستگاه جوشکاری از اجرای متعددی تشکیل شده است. کیفیت یک دستگاه جوشکاری خوب به عواملی که در زیر به ان اشاره می کنیم بستگی دارد:

  • برد
  • رکتیفایر
  • ترانسفورماتور
  • مولد
  • دینام موتور

امروزه در بازار انواع دستگاه های جوشکاری و لباس جوشکاری در کیفیت های گوناگون به چشم می خوردکه بخش زیادی از آن ها تقلبی است . تشخیص دستگاه جوش تقلبی از اصلی کار آسانی نیست تنها یک خریدار حرفه ای را می طلبد.علاوه بر آن عوامل ظاهری بسیاری در این زمینه می تواند به یاری خریدار بیاید مثلا اگر قطعات دستگاه جوش جدید شما با نوع قدیمی آن تفاوت زیادی دارد احتمال تقلبی بودن آن بیشتر است. یا اگر دستگاه جوش جدید کیفیت مدل قدیمی آن را ندارد به طور قطع تقلبی است.

خرید دستگاه جوشکاری آرگون به صورت مستقیم

خرید دستگاه جوشکاری آرگون به صورت مستقیم .جوشکاری و ماسک جوشکاری تیک یا آرگون با استفاده از گاز آرگون که گازی محافظ و خنثی کننده است انجام می شود. کار این گاز این است که از ورود اکسیژن به حوضچه مذاب و محیط جوش جلوگیری می کند و در نتیجه موجب جوشکاریی بسیار با کیفیت و با دوام می شود.موارد بسیار مهمی که باید در یک دستگاه جوشکاری آرگون وجود داشته باشد به شرح زیر است:

۱- نوع فلزی که نیاز به جوش دارد

۲- ضخامت فلزی که باید جوشکاری شود و جنس آن

۳- مقدار آمپر اینورتر که گفته شد برای مصارف خانگی و کارگاهی ۲۰۰ و ۲۵۰ آمپر بهترین گزینه است.

۴- مقدار زمان جوشکاری با اینوتر یا در حقیقت چرخه کاری اینورتر

۵- وجود صفحه نمایش دیجیتال

۶- وجود کلید آرک فورس یا سوییچ قدرت نفوذ جوش

۷- توانایی جوشکاری آرگون در اینورترهای MMA

۸- تجهیز دستگاه به پالس

خرید دستگاه جوشکاری از سایت های معتبر و نمایندگی های اصلی به صورت مستقیم بدون واسطه، از کارخانجات تولید کننده خریداری شده و به دست مصرف کننده می رشد راه بهتری برای مشتری است . به خصوص مشتری که ممکن است در تشخیص اصل یا تقلبی بودن ین دستگاه ها مهارت کافی را نداشته باشد. علاوه بر این هنگام خرید مستقیم می توان از داشتن گارانتی و موارد بالا مطلع شد تا با خریدی ارزان، با کیفیت و با دوام ایمنی و تایثیر بخشی کار خود را بالا ببرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.