قیمت دستگاه جوشکاری تنگستن تحت پوشش گاز

قیمت دستگاه جوشکاری تنگستن تحت پوشش گاز توسط شرکت های تولید کننده اعلام میشود و در اختیار مشتریان قرار میگیرد. خریداران محترم جهت کسب اطلاعات از شرایط فروش و تخفیفات میتوانند با رجوع به نمایندگی های فروش اقدام به خرید نمایند و یا از طریق سایت های اینترنتی مجاز فروش، خرید خود را ثبت و سفارش را تکمیل کنند و کالا را از طریق پست دریافت نمایند.

قیمت ها بروز میشود و با توجه به تحریم ها و کمبود مواد صنعتی جهت ساخت دستگاه جوشکاری که بسیار پرکاربرد است، هزینه های تولید محصول نهایی زیاد شده است، بنابراین قیمت ها ممکن است روزانه اعلام و کالا تعیین قیمت شود. 

قیمت دستگاه جوشکاری تنگستن تحت پوشش گاز

روش تولید دستگاه جوشکاری تنگستن

روش تولید دستگاه جوشکاری تنگستن

همانطور که میدانیم تنگستن یک فلز بسیار مقاوم با نقطه ذوب بسیار بالای ۳۵۰۰ درجه سانتیگراد است بنابراین الکترود تنگستن بسختی ذوب میشود. قوس الکتریکی مابین تنگستن و قطعه ای که روی آن کار میشود برقرار شده و گداختگی رخ میدهد و جوشکاری اتفاق میافتد. 

دستگاه های جوشکاری که وظیفه تبدیل جریان متناوب را با ولتاژ زیاد به جریان الکتریکی با شدت های بالا و ولتاژهای پایین تبدیل میکند. این دستگاه ها به برق شهر وصل میشوند و جریان مناسب را متناسب با نیاز جوشکار ایجاد میکنند. مدلهای جدید این دستگاه دارای صفحه نمایش کوچکی است که آمپر را نشان میدهد تا در موقع برقراری قوس الکتریکی میزان آمپر جوشکاری را نشان دهد و این امر به سهولت انجام کار میانجامد. البته ظرفیت های این دستگاه متناسب با آمپر آن تعیین میشود‌. 

خرید انواع دستگاه جوشکاری با قیمت عمده

خرید انواع دستگاه جوشکاری با قیمت عمده

همانطور که پیشتر اشاره شد جهت خرید و تهیه دستگاه جوشکاری با قیمت مناسب میتوانید به سایت های فروش مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. خریداران محترم میتوانند با مراجعه به مراکز فروش عمده در بازار تهران اقدام به خرید کنند و خریدی مقرون به صرفه داشته باشند. 

با توجه به کارایی و پر طرفدار بودن این دستگاه های جوش در سرتاسر کشور تقاضا جهت خرید بسیار زیاد شده است بنابراین با توجه به نیاز بازار تولید زیاد میشود و این مساله خود گامی در جهت توسعه اشتغال در سال تولید و شکوفایی اقتصاد است و تعداد زیادی جوان جویای کار مشغول به فعالیت در این عرصه میشوند.

خرید دستگاه جوشکاری در صنعت ساختمان سازی بسیار شایع است و برای اتصالات انواع فلزات از آن استفاده میشود.

در جهت تولید این دستگاه ها موفق به انجام صادرات به کشور های همسایه و حاشیه خلیج فارس نیز شده ایم. البته امیدواریم در سال جدید صادرات به اروپا را نیز آغاز کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.