قیمت دستگاه جوشکاری ظریف پرتابل

امروزه دستگاه های جوش تبدیل به یکی از مهم ترین ابزارهای صنعتی می باشد که برای تولید محصولات مختلف کاربرد دارد. دستگاه جوشکاری ظریف نیز از جمله محصولاتی که برای این امر تولید شده است و در ابعاد و مشخصات فنی متفاوتی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. برای خرید دستگاه ظریف پرتابل ایرانی و خارجی با قیمت مناسب می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط گرفته و با دریافت لیست قیمت محصولات، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

قیمت دستگاه جوشکاری ظریف پرتابل

خصوصیات انواع دستگاه جوشکاری ظریف

خصوصیات انواع دستگاه جوشکاری ظریف دستگاه های جوشکاری ظریف همانطور که از نامشان پیداست برای جوش دادن و اتصال دادن قطعاتی مورد استفاده قرار می گیرد که از ظرافت و ریزه کاری بسیار بالایی برخوردارند. این در حالی است که بسیاری از افراد به اشتباه گمان می کنند که دستگاه های جوش صنعتی بزرگ نیز می توانند برای این گونه کار ها مناسب باشند.

برای این گونه دستگاه ها عمق، عرض و طول نقطه جوش بسیار اهمیت دارد بنابراین با تعبیه کردن درست نقطه جوش زیر دستگاه می توان اتصال درجه یک و با کیفیتی از دستگاه دریافت کرد. از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های این گونه دستگاه ها می توان به ابعاد کوچک و قابل حمل و نقل بودن آن اشاره نمود.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرعت جوش بسیار بالا
  • کار کردن در ولتاژ ۲۲۰ ولت
  • جوش دادن قطعه ها با عرض و طول کمتر از ۲ میلیمتر
  • دارای سیستم خنک کننده چیلری

خرید دستگاه جوشکاری پرتابل ارزان قیمت

خرید دستگاه جوشکاری پرتابل ارزان قیمت دستگاه های جوش پرتابل از جمله محصولاتی هستند که برای صنعتگران کاربرد و کارایی دارند. این محصولات در مدل های مختلف سیار و ثابت و در ابعاد مختلف تولید و عرضه می شوند. با توجه به نوع کارایی می توانند نقطه جوش با عرض و طول متفاوت داشته باشند که با استفاده از آن ها می توان اتصالات مختلفی را ایجاد نمود.

برای خرید دستگاه جوشکاری پرتابل می توان با تولیدکننده ها و یا بازرگانی های فروش انواع ابزارآلات صنعتی ارتباط گرفت. در ایران تولیدکننده های دستگاه جوش آنقدر زیاد نیستند و به همین دلیل این محصولات اغلب به صورت وارداتی در کشور وجود دارند.

دستگاه جوشکاری قیمت های متفاوتی دارند که بر اساس برخی پارامتر های مهم و متفاوتی تعیین می شوند. برخی از این پارامتر ها عبارت اند از نوع سیستم دستگاه جوشکاری، کاربرد دستگاه جوشکاری، قدرت و توان دستگاه جوش، اندازه عمق، طول و عرض دستگاه جوش می باشند.

به طور کلی شما مشتریان سراسر کشور برای خرید انواع دستگاه جوش صنعتی و نیمه صنعتی می توانید با کارشناسان و فروشندگان این محصول ارتباط بگیرید تا بهترین مشاوره را به شما برای خرید ارائه دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.