قیمت دستگاه جوشکاری لوله سبز ترکیه ای

دستگاه جوشکاری لوله سبز ابزاری برای لوله کشی لوله های پلیمری یا لوله های پلاستیکی پروپیلن می باشد. این ابزار که کاربرد فراوانی در صنعت تاسیسات دارد، دارای طیف گسترده ای از قیمت هاست. یکی از انواع با کیفیت این ابزار محصول کشور ترکیه می باشد و به ایران صادر می شود.

قیمت دستگاه جوشکاری لوله سبز ترکیه ای

پارامتر های تعیین قیمت دستگاه جوشکاری لوله سبز

پارامتر های تعیین قیمت دستگاه جوشکاری لوله سبز دستگاه جوشکاری لوله سبز وسیله ای برای اتصال لوله هایی پلاستیکی که از جنس پروپلین می باشند استفاده  می شود. این لوله های بسیار مقاوم و انعطاف پذیرند و دارایی مزایایی مانند: ضد رسوب و اکسید بودن و عایق در برابر حرارت می باشند. این لوله ها تنها از طریق این دستگاه جوشکاری خاص به هم اتصال پیدا می کنند. 

پارامتر های مهمی که باید در این ابزار کاربردی موجود باشند و تعیین کننده قیمت آن می باشند؛  شامل موارد زیر است:

  • دستگاه دارای ابزار جانبی باشد(قیچی، متر، آچار آلن، راکت اضافه، لقمه یدک و…)
  • قدرت و بازدهی مناسب در اجرای وظیفه خود را داشته باشد
  • دارای قابلیت کنترل دما باشد
  • مجهز به سیم بلند و سیستم حرارتی پیشرفته باشد
  • دستگاه حتما قابلیت اتصال چندین لوله نظیر PP، PE و P-R را داشته باشد
  • اصل بودن دستگاه
  • دستگاه دارای گارانتی معتبر باشد
  • بسته بندی با کیفیت 

خرید دستگاه جوشکاری مارک ترکیه ای

خرید دستگاه جوشکاری مارک ترکیه ای خرید دستگاه جوشکاری امر بسیار مهم و دقیقی می باشد؛ زیرا شما باید دستگاهی را انتخاب کنید که مناسب حرفه و متریال کار شما باشد. دستگاه جوشکاری ترکیه ای دارای برند های با کیفیت و قابل قبولی است که نمایندگی های معتبر بسیاری اقدام به واردات محصولات این کشور در این زمینه می کنند. دستگاه های جوشکاری نیز مانند هر محصول  دیگری بر اساس کیفیت در دسته بندی های قیمتی متفاوت قرار می گیرند. دستگاه های جوشکاری مارک ترکیه ای در این زمینه حرف زیادی برای گفتن دارند و انتخاب مناسبی برای خرید عمده و یا جزئی مشتریان می باشند.

این دستگاه که به اتو جوش، اتو سبز،جوش لوله سبز و اتو لوله پلی پروپلین نیز معروف است؛در مصارف خانگی و صنعتی متعددی استفاده می شود. خریداران این محصول هنگام تصمیمی گیری به موارد زیادی مانند کیفیت و ساخت قطعات، سرعت بالای دستگاه، سرعت داغ شدن آن، اورجینال بودن محصول و قیمت مناسب آن توجه می کنند. خوشبختانه مارک های ترکیه ای این دستگاه همه این امتیاز ها را در خود جای می ذهند و انتخاب مناسبی برای مشتری ایرانی است.

حرید این دستگاه از درگاه های معتبر اینترنتی که نمایندگان رسمی این برند ها در داخل کشور هستند میسر است. اما بهتر است قبل از خرید از اصل بودن این نمایندگی ها مطلع شد و با بررسی پارامتر های موجود در این دستگاه خریدی با کیفیت، مناسب و ارزان را تجربه کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.