قیمت دستگاه جوشکاری لیزر استیل

دستگاه جوشکاری لیزر استیل دستگاهی برای برش و تولید ابزارهای مختلف می باشد که اصولا توسط کارخانه های ماشین آلات صنعتی برای برش انواع متریال های صاف و صیقلی استفاده می شود. دستگاه برش لیزری از یک پرتو باریک گسیل شده برای سوراخ کردن و بریدن استیل استفاده می کند. علاوه بر برش استیل دستگاه های لیزر امکان حک کردن تصاویر را دارند.

قیمت دستگاه جوشکاری لیزر استیل

شناخت انواع دستگاه جوشکاری لیزر

شناخت انواع دستگاه جوشکاری لیزر

جوشکاری لیزر از مشاغل تخصصی کار  روی فلزات و بویژه استیل می باشد.

جوشکاری استیل با لیزر سریع و بسیار دقیق می باشد که می توانید ورقه های استیل را برش دهید یا روی آن حکاکی کنید.

دستگاه جوشکاری استیل با اشعه لیزر تمامی ذرات ها و اتم های موجود درفلزات و استیل را جدا نموده و آن ها را به شکل هنرمندانه ای بصورت دقیق برش داده و فرآیند حکاکی روی آن ها را در عمق های مختلف ممکن می سازد. دستگاه لیزر استیل یکی از بهترین دستگاه ها درصنعت برش و حک می باشد و به طور چشمگیری کارهای امروزی را ساده نموده. طول عمر دستگاه لیزر بالا می باشد ولی قطعات جانبی آنها به مرور زمان مانند تیوب لیزر  چیلر خنک کننده دستگاه و موتور های دورانی دچار فرسودگی و استهلاک می شود.

انواع دستگاه لیزر چیست و چه کاربردی دارند؟

لیزر چوب می تواند چوب و پلاستیک را برش و حکاکی کند. متریال چوب و پلاستیک خاص این دستگاه می باشد و می تواند کاربرد زیادی برای ساخت اشیای دکوری و تزئینی و ساخت تابلوهای ال ای دی و روان و… داشته باشد.

نوع دیگری از دستگاه لیزر وجود دارد که به دستگاه لیزر فلزات معروف است این دستگاه با برش ورق های فلزی و همچنین جواهرات قادر است کاربرد یک قیچی بسیار ظریف را برای شما داشته باشد همچنین به راحتی می توانید تصویر مورد نظر خودتان را روی فلزات حکاکی نماید.

خرید دستگاه جوشکاری لیزر استیل

خرید دستگاه جوشکاری لیزر استیل دستگاه های لیزر معمولاً در داخل کشور زیر نظر متخصصان ایرانی در ابعاد گوناگون با میز کار های مختلف در کارخانه ها ساخته می شود که این کارخانه ها قطعات اصلی دستگاه های برش لیزر را از کشورهای اروپایی و چین وارد و مونتاژ می کنند این قطعات شامل تیوب لیزر، آینه های لیزر،استپ موتورها و چیلرهای سرمایشی برای دستگاه می باشند. برای خرید دستگاه جوشکاری لیزر استیل می توانید به صورت حضوری یا با مراجعه به وب سایت های معتبر یکی از این دستگاه ها را سفارش دهید.

امروزه وجود دستگاههای جوشکاری لیزری مشاغل بسیاری را به وجود آورده اند و باعث ایجاد کسب و کار و بهره وری بالا بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی در صنایع مختلف شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.