قیمت دستگاه جوشکاری هوا گاز قابل حمل

از دستگاه جوشکاری هوا گاز که هوا برش نیز نامیده میشود برای برش یا جوش دادن فلزات استفاده میشود. در این وسیله از سوخت گاز به همراه اکسیژن برای انجام کار استفاده مینماییم.

بدلیل حمل دشوار دستگاه هوا برش صنعتی بزرگ و راحتی بیشتر جهت استفاده از این وسیله در انجام  کارهای کوچک و همچنین قیمت بالای نمونه های صنعتی، دستگاه جوشکاری هوا گاز قابل حمل با قیمت و ابعاد مناسب تولید و عرضه میشود.

قیمت دستگاه جوشکاری هوا گاز قابل حمل

دستگاه جوشکاری هوا گاز چگونه عمل می کند؟

دستگاه جوشکاری هوا گاز چگونه عمل می کند؟ یکدستگاه جوشکاری هوا گاز صتعتی بزرگ و یا از نوع کوچک و قابل حمل آن، متشکل از قسمتهای گوناگون است که هرکدام در فرایند و عملکرد دستگاه، نقش مهمی ایفا میکنند و عبارتند از :

* شلنگ هوا برش

* فلاش بک هوا گاز

* سر پیک برش

* شیر گاز کلر

* کلت بادی و کلت هوا گاز

* سر پیک گرمکن

* سر پیک جوش

* گرمکن co2

نحوه کارکرد این دستگاه به این صورت است که از سوخت گاز همراه با اکسیژن میتوان نسبت به برش یا جوش فلزات گوناگون اقدام کرد.

در روش برش هوا گاز، زمانی که درجه حرارت مشعل برش دستگاه به دمای داغ شدن فلز میرسد با استفاده از جریان فعال اکسیژن اقدام به برش فلز کرده و فلز مزبور به شکل گل اکسید از قسمت در حال برش جدا میشود.

در زمان جوش هوا گاز نیز، هنگامی که دمای مشعل جوش به دمای ذوب فلز مورد مصرف میرسد و فلز در قسمت مزبور در حال ذوب شدن است با استفاده از فیلتر که فلزی مخصوص و البته متفاوت از فلز مورد جوش میباشد اقدام به جوش دادن ناحیه مورد نظر میکنیم.

خرید دستگاه جوشکاری پرتابل با قیمت مناسب

خرید دستگاه جوشکاری پرتابل با قیمت مناسب در سالیان اخیر، با پیشرفت تکنولوژی های روز دنیا به صنعت کشور و بخصوص در زمینه برش و جوش فلزات و در راستای نیازهای مصرف کنندگان                  واردات و همچنین تولید دستگاه جوشکاری پرتابل که به راحتی قابل حمل بوده و در عین حال با دارای بودن خاصیت برش و جوش در دمای بالا به راحت شدن امور کمک فراوانی نموده است.

این دستگاه با کمک دو کپسول هوا و پروپان، امکان انجام برش و جوش تا دمای بالای ۳۰۰۰ درجه سانتی گراد را نیز فراهم میکند.

امروزه با رفع مشکلات مربوط به تامین کپسول هوا گاز و میزان مصرف انرژی آنها توسط شرکتها و تولید کنندگان مربوطه، استفاده از دستگاه جوشکاری قابل حمل بسیار رواج پیدا کرده است.

عموما برای خرید دستگاه جوشکاری قیمت مناسب و البته کیفیت، امکانات و لوازم جانبی عرضه شده توسط فروشنده و برای خریدار حائز اهمیت است. خدمات پس از فروش محصول جهت رفع مشکلات احتمالی دستگاه نیز میبایست مد نظر خریداران محترم قرار گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.