قیمت دستگاه جوشکاری پیشرفته صنعتی ایرانی

دستگاه جوشکاری پیشرفته یکی از بهترین ابزار هایی است برای اتصال دو قطعه ی فلزی و یا غیر فلزی به یک دیگر از آن استفاده می شود.

این وسیله باعث می شود مهندسان و تکنسین ها خیلی راحت و در سریع ترین زمان کار خود را انجام دهند.

قیمت دستگاه جوشکاری پیشرفته صنعتی ایرانی

مدل های دستگاه جوشکاری پیشرفته صنعتی

مدل های دستگاه جوشکاری پیشرفته صنعتیدستگاه جوشکاری یکی از پر استفاده ترین ابزار ها در صنعت می باشد. پیشرفت تکنولوژی سبب شده که در سیستم این دستگاه تغییراتی صورت گیرد و کارایی آن نیز بالاتر برود. دستگاه جوشکاری صنعتی انواع و مدل های گوناگونی دارد که به برخی از آن ها در زیر اشاره نمودیم:

  • دستگاه جوشکاری ترانسفورماتور

این مدل دستگاه برای جوشکاری ساختمان قابل است. جریان برق شهری توسط این دستگاه به ولتاژ پایین یا بالا تبدیل شده و برای جوشکاری هایی که زمان زیادی می برد بسیار مناسب می باشد و دوام بالایی نیز دارد.

  • دستگاه جوشکاری رکتی فایر

این نوع دستگاه بسیار شبیه دستگاه جوشکاری ترانسفورماتور عمل می کند و با کارایی آن یک جور می باشد. و تنها تفاوتی که دارد این است که قابلیت حمل کردن دارد.

  • دستگاه جوشکاری ژنراتور الکتریکی

این دستگاه جوشکاری همانند یک مولد عمل کرده و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه می تواند جریان برق شهری را برای جوشکاری بیش تر کرده و افزایش دهد.

  • دستگاه جوشکاری ژنراتور احتراقی

این نوع دستگاه با توجه به عیب های زیادی که دارد دیگر کسی از آن استفاده ی چندانی نمی کند. زیرا این دستگاه جوشکاری علاوه بر ایجاد آلودگی در محیط سر و صدای بسیار زیادی نیز از خود تولید می کند و در نتیجه باعث اذیت و آزار بقیه ی افراد می شود به همین دلیل طرفدار چندانی ندارد.

  • دستگاه جوشکاری اینورتر

آخرین نسل دستگاه جوشکاری اینورتر می باشد که مزیت های زیادی دارد. دستگاه جوشکاری اینورتر علاوه بر داشتن وزن بسیار کم این قابلیت را دارد که بتوان آن را در جاهای مختلف به آسانی حمل کرد. اینورتر با این که کوچک می باشد اما کیفیت جوشکاری آن بسیار بالا بوده و خیلی محکم قطعات را به هم وصل می کند. این دستگاه به راحتی با برق شهری کار می کند و دیگر نیازی نیست از برق ۳ فاز استفاده کرد.

خرید دستگاه جوشکاری با ارزانترین قیمت

خرید دستگاه جوشکاری با ارزانترین قیمتبا توجه به این که امروزه عمل جوشکاری در سطح کشور افزایش یافته است خرید یک دستگاه خوب و باکیفیت سبب می شود که علاوه بر استفاده از آن در سال های طولانی٬ از هزینه های اضافی نیز جلوگیری کرد.

خرید دستگاه جوشکاری ارزان قیمت از طریق مراکز فروش همین سایت و تماس با شماره های مربوطه امکان پذیر می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.