قیمت دستگاه جوشکاری گازی پلی اتیلن

دستگاه جوشکاری گازی یکی از مهم ترین تجهیزات در جوش دادن وسایل فلزی به یکدیگر به شمار می رود. از گازهای مختلفی مانند دی اکسید کربن، آرگون و … برای این کار استفاده می شود که هر یک معایب و مزایایی دارا می باشند. گاز co2 در جوشکاری جزو اصلی ترین و پرکاربردترین گازها است. همان طور که می بینید بسیاری از وسایل موجود در اطراف، با استفاده از جوش دادن به هم متصل هستند و استحکام بسیار بالایی دارند و تا سالیان سال این قطعات جدانشدنی هستند. 

قیمت دستگاه جوشکاری گازی پلی اتیلن

خصوصیات دستگاه جوشکاری گازی پلی اتیلن

خصوصیات دستگاه جوشکاری گازی پلی اتیلن این محصول، وسیله ای است که با استفاده از گازهای متفاوت کار می کند و برای متصل کردن اتصالات پلی اتیلن استفاده می شود. استفاده از گاز کربن دی اکسید برای این دستگاه از نظر اقتصادی به صرفه تر از استفاده از آرگون است. این گاز در جوشکاری اثر محافظتی دارد و به همین دلیل کاربرد وسیعی دارد. البته استفاده از آن مزیت های دیگری نیز به همراه دارد که در زیر به آن ها اشاره شده است:

  • ارزان تر بودن این گاز و دستمزد انجام کار با آن
  • کیفیت بالاتر جوشکاری با این گاز
  • افزایش ضریب نفوذ گاز
  • بالا بردن ایمنی و احتمال خطر کمتر
  • ترکیب مناسب گاز با مواد دیگر
  • ایجاد کمترین میزان سوختگی در کنار منطقه جوش

به طور کلی دستگاه جوشکاری پلی اتیلن به دو دسته باب فیوژن و الکتروفیوژن تقسیم بندی می شود. هر یک از آن ها برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده از آن ها به خط لوله و سایز آن بستگی دارد. این محصولات با استفاده از مرغوب ترین و باکیفیت ترین قطعات و مواد اولیه ساخته می شوند.

فروش ارزان دستگاه جوشکاری در انواع مختلف

فروش ارزان دستگاه جوشکاری در انواع مختلف فروش دستگاه جوشکاری در انواع مختلف برای کارهای مخصوصی در بازار انجام می شود. دستگاه باب فیوژن به صورت لب به لب کار می کند، به این شکل که لوله پلی اتیلن بر اثر حرارت دیدن به صورت بی شکل تغییر حالت می دهد و به ماده ای انعطاف پذیر تبدیل می شود. پس از عمل جوش و متصل شدن لوله سرد شده و به حالت کریستالی در می آید و محل اتصال به صورت یکنواخت با لوله تغییر شکل می دهد. از این مدل دستگاه در سیستم های آبرسانی، فاضلاب و آتش نشانی استفاده می شود و ممکن است در فشارهای مختلفی استفاده شوند.

این روش جوشکاری بهترین روش است و کیفیت آن بستگی به توانایی، مهارت و تجربه جوشکار، تناسب، کارایی و عدم فرسودگی دستگاه و رعایت اصول و قوانین کار دارد. دستگاه جوشکاری ارزان و با کیفیت توسط نمایندگی ها در اکثر شهرها در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.