قیمت دستگاه جوشکاری ۲۰۰ آمپر گام الکتریک

قیمت دستگاه جوشکاری ۲۰۰ آمپر گام الکتریک که یکی از برند های معتبر داخلی می باشد، در این مرکز ارائه می گردد. قیمت دستگاه جوشکاری ۲۰۰ آمپر گام الکتریک که بین شرکت های موجود در بازار، از قیمت و نیز کیفیت بالایی برخوردار می باشد، مورد توجه می باشد. یکی از پر استفاده ترین وسیله ها در صنعت، دستگاه جوشکاری می باشد. این دستگاه ها به منظور عملیات جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. جوشکاری عملیاتی است که در آن به وسیله حرارت بالا دو قطعه هم جنس را به یکدیگر متصل می گرداند.

مدل های گوناگون دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر گام الکتریک

تولید این مدل از محصولات در داخل کشور به واسطه شرکت های تولید کننده اصلی مثل گام الکتریک، این امکان را به وجود آورده است که مصرف کنندگان این دستگاه  بتوانند به بهترین نوع آن با آمپر های مختلف دسترسی پیدا کنند.
بایستی یاد آور شد که دستگاه های جوشکاری ۲۰۰ آمپر به عنوان یکی از پر استفاده ترین نوع این دستگاه ها به حساب می آید. چرا که امکان جابجایی ساده تر آنها و نیز مصرف برق کمتر این نوع محصولات می توان آنها را در مکان های مختلف مثل محیط های خانگی به راحتی مورد استفاده قرار داد.
از همین این رو جوشکارانی که نیازمند استفاده از دستگاه های جوشکاری به طور متحرک هستند، می توانند با تهیه کردن آنها در محیط های مختلف به صورت سیار نسبت به انجام جوشکاری های متفاوت اقدام نمایند.

مشخصات دستگاه جوشکاری ۲۰۰ آمپر گام الکتریک

 

  • از مصرف انرژی پایین، وزن و ابعاد کاهش یافته،حمل ساده
  • توانایی جوشکاری با انواع الکترود سایز ۳٫۲۵ م.م به طور دائم و الکترود سایز ۴ م.م به صورت مقطعی.
  • قوس بسیار عالی و پایدار.
  • طراحی شده با استاندارد های بین المللی.
  • قابلیت استفاده در کارهای ساختمانی سبک و مصارف خانگی.

مرکز فروش دستگاه جوشکاری ۲۰۰ آمپر گام الکتریک

ﻣﺸﺨﺼات فنی ﺍﻳﻦ ﺩﺳﺘﮕﺎه ها ﻛﻪ ﺑﺎ ﻛﻨﺘﺮﻝ کردن ﺩﻳﺠﻴﺘﺎﻝ ﻫﻤﺮﺍه می ﺑﺎشد، ﺟﻮﺷﻜﺎﺭی مناسب برای جوشکاری تمامی فلزات از جمله آلومینیوم و آلیاژهای آن ﺗﻴﮓ ﺑﺎ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﻋﺎلی ﺭﺍ ﺑﺪﺳﺖ می ﺩﻫﺪ ﻛﻪ جهت سخت ﺗﺮﻳﻦ کار ﻫﺎی صنعتی مناسب می باشد. دوره ضمانت با پشتیبانی و خدمات طراحی شده مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد.

تیم مجموعه پاور جوش، بهترین تولید کننده دستگاه جوشکاری در کشور می باشد. در این مجموعه گونه های متنوع دستگاه ها برای انواع عملیات های جوشکاری معمولی یا پیچیده تولید می گردد. امروزه به دلیل پیشرفت پر سرعت صنعت در همه کشور ها از جمله ایران، باید دستگاه هایی مطابق با جدید ترین و بالاترین استاندارد های جهانی تولید کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.