قیمت دستگاه جوش آرگون گام الکتریک

قیمت دستگاه جوش آرگون گام الکتریک که بین برند های موجود در بازار، از قیمت و نیز کیفیت بالایی برخوردار است،مورد توجه می باشد. یکی از پرکابرد ترین وسیله ها در صنعت دستگاه جوشکاری آرگون می باشد. این محصول جهت عملیات جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. جوشکاری عملیاتی است که در آن به وسیله حرارت بالا دو قطعه هم جنس را به یکدیگر متصل می کنند. جوشکاری انواع زیادی دارد که از مطرح ترین آن ها می توان به جوش برق و جوش آرگون اشاره نمود.

مشخصه های فنی دستگاه جوش آرگون گام الکتریک

ﻣﺸﺨﺼات فنی ﻋﺎلی ﺍﻳﻦ ﺩﺳﺘﮕﺎه ها ﻛﻪ ﺑﺎ ﻛﻨﺘﺮﻝ ﺩﻳﺠﻴﺘﺎﻝ ﻫﻤﺮﺍه می ﺑﺎشند، ﺟﻮﺷﻜﺎﺭی مناسب برای جوشکاری تمامی فلزات از جمله آلومینیوم وآلیاژهای آن ﺗﻴﮓ ﺑﺎ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﻋﺎلی ﺭﺍ ﺑﺪﺳﺖ می ﺩﻫﺪ ﻛﻪ ﺑﺮﺍی سخت ﺗﺮﻳﻦ کار ﻫﺎی صنعتی مناسب است. دوره ضمانت با پشتیبانی و خدمات طراحی شده مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد. در جوش برق منبع تولید حرارت قوس الکتریکی می باشد. اما در جوش آرگون سوختن گاز استیلن به همراه گاز اکسیژن منبع تولید حرارت است. دمای تولید شده در این دو جوش هم متفاوت است.

مزیت های دستگاه جوش آرگون گام الکتریک

دستگاه جوشکاری آرگون به دلیل مزایا و کاربرد هایی که دارد صنعت گران و مجریان و پروژه های ساختمانی از این نوع دستگاه استفاده می کنند. چنانچه اطلاعاتی از این مدل دستگاه ندارید، می توانید با همراهی کردن ما در این مطلب از مزایا و ویژگی ها و کارایی این نوع دستگاه اطلاعاتی را کسب کنید.

  •  جوشکاری با دستگاه جوش آرگون سبب می شود بازده زیادی حاصل شود. این مدل جوشکاری نه سر باره نه جرقه و نه دودی دارد که نیاز به پاکسازی باشد.
  • کیفیت نهایی با دستگاه جوش آرگون بسیار خوب می باشد.
  • جالب است بدانبد که در جوشکاری آرگون جرقه هایی که پشت سر هم در جوشکاری های معمولی هست در این روش کاری نیست
  • حسن دیگری که این مدل از جوشکاری دارد، قطعات بسیار ظریف را می شود به یکدیگر اتصال داد و امکان جوش دادن ورقه های فلزی در همه وضعیت ها وجود دارد‌.
  • تمام صفحات صاف و به خصوص قوس ها را می توان با این شیوه به یک دیگر اتصال داد.
  • این فرآیند از با کیفیت ترین و بهترین مدل های جوشکاری رسوبی می باشد.

مرکز فروش دستگاه جوش آرگون گام الکتریک در تهران

تیم پاور جوش، بهترین تولید کننده دستگاه جوش در کشور می باشد. در این مجموعه مدل های متنوع دستگاه ها برای انواع فرآیندهای جوشکاری معمولی یا پیچیده تولید می گردد. امروزه به علت پیشرفت پر سرعت صنعت در همه کشور ها از جمله ایران، باید دستگاه هایی مطابق با جدید ترین و بالاترین استاندارد های جهانی تولید کرد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی و نیز سفارش محصول مد نظر خود، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.