قیمت دستگاه جوش جدید آرگون در سال ۹۹

در تولید قطعات صنعتی و اتصالات صنعتی، از روش های مختلفی استفاده می شود که یکی از این روش های اتصال، جوش دادن قطعات با کمک دستگاه ها و ابزار مختلف می باشد. انواع دستگاه جوش جدید نوعی دستگاه جوش اینورتر هستند که از جدید ترین تکنولوژی های روز، برای ایجاد اتصال برخوردار می باشند. در سال های اخیر و سال ۹۹ با عرضه قیمت مناسب این دستگاه انقلاب بزرگی در صنایع مختلف ایجاد شد.

قیمت دستگاه جوش جدید آرگون در سال 99

مدل های دستگاه جوش جدید آرگون

مدل های دستگاه جوش جدید آرگون جوش کاری آرگون یکی از مهم ترین روش های اتصال در صنایع مهم دریایی، هوایی، نظامی، و بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ دیگر می باشد. این روش جوشکاری در اصل جوشگاری تنگستن گاز خنثی یا جوشکاری تیگ می باشد که به دلیل استفاده از گاز آرگون در طی فرآیند اتصال به نام جوشگاری آرگون نیز شناخته می شود.

یکی از جدید ترین دستگاه هایی که برای این نوع اتصالات استفاده می شود، دستگاه جوش اینورتر می باشد. در این دستگاه جریان های خروجی و ولتاژ قابل تنظیم بوده و در طول زمان جوشکاری از طریق نرم افزارهای کامپیوتری قابلیت کنترل را دارند. از مزایای دستگاه جوش اینورتر این است که:

  • وزن بسیار سبک تری دارند.
  • مصرف برق آنها بسیار کمتراست.
  • کیفیت جوشکاری با این دستگاه ها بالاتر است.
  • آلودگی صوتی ندارد.
  • کنترل مشخصات دینامیکی در مواقع مختلف و بررسی پایداری پارامتر های جوشکاری با این دستگاه هاسریع تر انجام می شوند.

برای خرید دستگاه جوش اگر می خواهید در هزینه های خود به بهترین شکل ممکن صرفه جویی کنید، این مدل از دستگاه های جوش جدید علاوه بر کارایی بالاتر و تکنولوژی جدید تری که دارند، با قیمت مناسب تری قابل دسترسی می باشند.

خرید ارزان دستگاه جوش در بازار بزرگ تهران

خرید ارزان دستگاه جوش در بازار بزرگ تهران برای خرید ارزان و یا قیمت مناسب دستگاه جوش در بازار بزرگ تهران قبل از هر چیز باید بدانید که تمامی انواع دستگاه جوش چه ارزان و گران قیمت که در بازار عرضه می شوند، کارایی های خاص خود را دارند که بر اساس نوع کارایی برای نیاز شما مناسب هستند. دستگاه های جوش به طور کلی با دو نوع جریان کار می کنند: 

  1. جریان ثابت CC
  2. جریان ولتاژ ثابت CV

علاوه بر اینها هریک از این دستگا ها برای تامین انرژی الکتریکی خود از یک منبع مولد نیرو استفاده می کنند. انواع منبع تغذیه برای این سیستم ها عبارتند از:

  • رکتی فایر
  • دینام
  • انواع ژنراتور
  • اینورتر جوشکاری

هر یک از این منابع تغذیه توان مشخصی در تامین جریان مستقیم و متناوب جهت ایجاد اتصالات جوشکاری با کیفیت های مختلف، را دارند که در بین تمامی آنها منبع تغذیه دستگاه های جوش اینورتر با برخورداری از بهترین فناوری های روز دنیا، بالاترین میزان جریان مناسب برای جوشکاری را فراهم می کنند.

در چنین سیستم هایی این مقدار جریان خروجی و ولتاژ با کمک نرم افزارهای کامپیوتری کنترل شده و قابل تنظیم هستند.

با توجه به این اطلاعات مختصر می توانید به راحتی برای خرید دستگاه جوش ارزان یا متناسب با نوع نیاز خود با هزینه ای مقرون به صرفه اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.