قیمت دستگاه جوش حلبی با فرکانس بالا

در دستگاه جوش حلبی فرکانس بالا برای ذوب شدن سطوح های اتصال از منبع حرارتی استفاده می شود. در جریان فرکانس بالا چگالی بالایی در سطح جریان دارد. در این سطوح که با فرکانس بالا جوش داده می شود، گرم شدن و ذوب شدن بر روی مناطقی که نیاز است متمرکز می شود. با سیم پیچ یا تماس الکتریکی جریان فرکانس بالا تامین می شود. به جریانی که از طریق سیم پیچ یک قطعه القا شود در فرآیند جوشکاری فرکانس بالای القائی می گویند. در این فرایند فلو در جهت ضخامت متمرکز می شود. و باعث ذوب شدن و اتصال سطوح می شود. فرآیند جوشکاری مقاومتی فرکانس بالا توسط دو کفشک و جریان الکتریکی ایجاد می شود. قیمت دستگاه جوش حلبی فرکانس بالا با توجه به نرخ تورم و نوع کیفیتی که دارد روز به روز در حال تغییر است. عوامل دیگر مثل نوع کیفیت و شرکت تولید کننده و… نیز بر قیمت این دستگاه تاثیر می گذارند.

قیمت دستگاه جوش حلبی با فرکانس بالا

پارامتر های تعیین قیمت دستگاه جوش حلبی

پارامتر های تعیین قیمت دستگاه جوش حلبی

موادی مثل فولاد های کربنی، فولاد های زنگ نزن، آلومینیوم، مس، برنج باعث می شود تا جوشکاری موفقیت آمیزی در فرکانس بالا داشته باشید.

جوشکاری با فرکانس بالا متناسب ساخت تیوپ و لوله های درز دار است.

از مزایا جوشکاری با فرکانس بالا می توان به سرعت بالا، تنوع در اندازه ها و نوع مواد، بی تأثیر بودن حضور هوا بر کیفیت جوش، عدم وابستگی  آلودگی سطوح بر کیفیت جوش می توان نام برد.

پارامتر ها در هر دستگاهی بر قیمت آن نیز تاثیر می گذارد، که خریداران باید به آن توجه داشته باشند.

در این جا چند نمونه از پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت دستگاه جوش حلبی را ذکر کرده ایم: 

  • شدت جریان و ولتاژ
  • نوع جریان جوشکاری
  • جنس الکترود
  • شکل نوک الکترود
  • قطر آن 

شما خریداران  با توجه به این پارامتر ها می توانید مرغوب ترین دستگاه جوش حلبی را با قیمت مناسب خریداری کنید. و مطابق با کاربردی که دارند در محیط های مختلف از آن استفاده کنید.

خرید دستگاه جوش با فرکانس متفاوت

خرید دستگاه جوش با فرکانس متفاوت

برای جوش دادن ابتدا و انتها ورق قوطی و برای تغییر پرق قوطی از نیم دایره به حالت استوانه ای متصل شده از دستگاه درز جوش حلبی استفاده می شود.

دستگاه جوش در انواع مختلف و با فرکانس های مختلف تولید و توسط نمایندگی های پخش این دستگاه به فروش می رسد.

خریداران برای خرید دستگاه جوش می توانند به صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنند.

فروشندگان اینترنتی با راهنمایی کردن به شما کمک می کنند، تا دستگاه جوش با فرکانس متفاوت را با قیمت مناسب و در سریع ترین زمان خریداری کنید. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.