قیمت دستگاه جوش زیر پودری دستی سال ۹۹

دستگاه جوش زیر پودری از دستگاه های مورد استفاده در صنایع ساخت لوله، ساخت واگن راه آهن، تولید تیر ورق، کشتی سازی و … بوده و اهمیتی بالا را به خود اختصاص داده است. این دستگاه جهت انجام جوشکاری های صنعتی و گسترده مورد استفاده قرار گرفته و در انواعی از دستگاه جوش زیر پودری دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک موجود بوده که قیمت مدل دستی این دستگاه در بازار امسال یعنی سال ۹۹ با رینج کمتری از مدل های دیگر همراه می باشد.

قیمت دستگاه جوش زیر پودری دستی سال 99

مشخصات دستگاه جوش زیر پودری دستی

مشخصات دستگاه جوش زیر پودری دستیهمانطور که گفته شد؛ دستگاه جوش دستی یکی از مدل های موجود از دستگاه های جوش زیر پودری می باشد که به بازار تجهیزات جوشکاری راه پیدا کرده است.
این دستگاه که موارد استفاده‌ی فراوانی را در حوزه های مختلف جوشکاری دارا می باشد؛ از مشخصات معینی برخوردار بوده که به آنها در گزینه های زیر اشاره کرده ایم:

  • این دستگاه مجهز به تراک حرکتی بوده که این تراک از طراحی سبک و بی نظیری بهره برده و بسیار مستحکم و پر توان برای انجام عملیات جوشکاری می باشد.
  • قطعات تعبیه شده از این دستگاه از قدرت و سرعتی بالا برای انجام امور مختلف جوشکاری بهره برده و کیفیت بسیاری را نیز در خود جای داده اند.
  • هر نوع عملیات جوشکاری روی ورق هایی که از ضخامت بیش از ۳ میلیمتر برخوردار باشند را انجام می دهد.
  • جوشکاری توسط این دستگاه در وضعیت های مختلف تخت و گوشه انجام خواهد شد.
  • مجهز به کلاچ برای قفل کردن چرخ های حرکتی بوده و همچنین قرقره سیم زیر پودری با توان مناسب نیز در آن جایگذاری شده است.
  • قطعه کاربردی وایر فیدر که تغذیه سیم جوش با آن ممکن می گردد هم از دیگر مشخصات و امکانات دستگاه جوش زیر پودری دستی می باشد.

مرکز فروش دستگاه جوش به صورت عمده

مرکز فروش دستگاه جوش به صورت عمدهدستگاه های جوش زیر پودری در هر مدل و ساختاری که همراه باشند؛ از تجهیزات ضروری در صنایع جوشکاری و تولیدی محسوب شده و از این رو دارای بیشترین تعداد متقاضی نیز می باشند.
اکنون به کمک مراکزی که به عنوان بهترین مرکز فروش دستگاه جوش فعالیت داشته و آن را به صورت عمده ارائه داشته اند؛ امکان خرید راحت برای یکایک صنایعی که نیازمند به این دستگاه بوده و درخواست خرید آن را دارند؛ به وجود آمده است.

حالا برای اینکه بتوانید از این دستگاه های جوش در بهترین کیفیت، کارایی، برند و همه جوانب کمی و کیفی دیگر برخوردار شوید؛ لازم است پیش از انتخاب، از نظر مشاورین فروش حاضر در مراکز فروش برتر هم بهره مند شوید.
در هر صورت آنها با اطلاعات تخصصی و کامل خود باعث می شوند تا دستگاهی دقیقاً متناسب با نیاز را تهیه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.