قیمت دستگاه جوش طلاسازی لیزری نقطه ای

قیمت دستگاه جوش طلاسازی درجه یک بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد ‌و همچنین کیفیت بسیار مرغوب در بازارهای ایران دارد این دستگاه از استفاده و محبوبیت بسیار بالایی در بازارهای داخلی و خارجی همراه است چرا که از بهترین نوع دستگاه در جهان می باشد.

فروش دستگاه جوش طلاسازی پایین تر از نرخ بازار می باشد و شما با یک مقایسه نسبت به قیمت های فروش معمولی آن در بازار متوجه این سودمندی در خرید می شوید. این قیمت، قیمت عمده فروشی آن می باشد و تخفیفات ویژه ای بر آن اعمال شده است.

قیمت دستگاه جوش طلاسازی لیزری نقطه ای

پارامتر های فنی دستگاه جوش طلاسازی لیزری

پارامتر های فنی دستگاه جوش طلاسازی لیزریپارامتر های فنی دستگاه جوش طلاسازی لیزری شامل موارد زیر است:

قدرت استاندارد: ۲۰۰ وات

قطر مخزن ذوب ۰/۲ تا ۳ میلی متر

وزن ۵۰ کیلوگرم

فرکانس پالس ۲۰ هرتز

رزولوشن ۲.۵ میکرون

خرید دستگاه جوش طلاسازی نقطه ای ارزان

خرید دستگاه جوش طلاسازی نقطه ای ارزانخرید دستگاه جوش طلاسازی با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه انجام می شود این دستگاه جوش لیزری تنها متناسب با قیمت کارخانه ای عرضه می‌شوند و از آنجا که قیمت آن قیمت مستقیم است هزینه‌های اضافی مانند هزینه حمل و نقل های اضافه به فروشگاه‌های مختلف، هزینه نگهداری از خلال دندان نمی‌شوید و فروشنده تنها به اصل قیمت آن بسنده می کند.

همچنین ارزش این دستگاه جوش طلاسازی در مرکز فروش ما قیمت عمده فروشی می باشد و شما به عنوان یک عمده فروش در نظر گرفته می شوید و نه به عنوان یک مشتری معمولی و قیمتی را که برای شما در نظر می‌گیریم، قیمت مراکز خرید دیگر است. 

همچنین با خرید دستگاه جوش لیزری عمده شما نیاز به پرداخت هزینه های بیشتری نیستید و طبیعتاً متحمل هزینه‌های کمتری نسبت به بازار می شوید همچنین تخفیفات ویژه را برای این خلال دستگاه جوش طلاسازی در نظر گرفته‌ایم که موجب ارزان تر شدن قیمت آن شده است و قیمت مناسبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

از طرف دیگر قیمتی که ما برای شما در نظر می‌گیریم بسیار کمتر از ارزش این محصول می باشد اگر بخواهیم متناسب ارزش آن از شما هزینه دریافت کنیم باید هزینه های بیشتری را برای آن در نظر بگیریم ولی قیمت‌ها را در سطح مناسب و پایین نگه داشتیم تا یک خرید ایده آل را برای شما به ارمغان بیاوریم و از طرف دیگر این هزینه‌ها بسیار متعادل است تا آنجایی که ممکن است در حد ثابت نگه داشته می‌شود نوسانات بازار به دلیل پایین و بالا رفتن ارز می‌تواند تاثیرات زیادی را بر روی قیمت دستگاه جوش لیزری بگذارد ولی ما آنها را در سطح مناسبی نگه داشته ایم تا خریداران دچار سردرگمی نشوند و قیمت مناسبی را برای خرید داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.