قیمت دستگاه جوش طلا لیزری در اصفهان

دستگاه جوش طلا یکی از انواع دستگاه های جوش است. این دستگاه قادر است ظریف ترین جوش ها را روی فلزات ایجاد کند ، به همین دلیل در صنعت طلا فروشی به کار گرفته می شود.

قیمت دستگاه جوش طلا لیزری در اصفهان

توضیحاتی در خصوص دستگاه جوش طلا

توضیحاتی در خصوص دستگاه جوش طلا

دستگاه جوش طلا از دستگاه های جوشی است که کوچک ترین نقاط را توسط لیزر جوش می زند و از اختراعات کار آمد و مفید در دنیای امروز است.

دستگاه جوش طلا که قابلیت ریز ترین جوش ها را توسط لیزر دارد علاوه بر جوش دادن طلا مناسب برای متصل کردن سایر فلز های ظریف نیز می باشد  و همچنین ویژگی های خاص خود به طور وسیع و پیش رونده در صنعت  طلا سازی ، جواهر سازی ، ساخت و تعمیر جواهرات به طور اساسی در ساخت

ریزترین قطعات از جنس طلا که باید جوش کاری های کوچکی داشته باشند کاربرد دارد.

مانند : انگشتر ها ، ساعت های طلا ، النگو ها ، و غیره که نیاز به جوش های بسیار ظریف هستند.

 پر کردن انواع سوراخ ها را  را در جواهرات , جوش کاری در  سیم های صنعتی ، جدا کردن سیم های صنعتی از قبل متصل شده و تعمیر و باز سازی طلا و جواهرات قیمتی کاربرد دارد.

این دستگاه علاوه بر جوش زدن طلا و نقره در جوش زدن انواع فلز ها و آلیاژ ها مانند طلا و نقره ، پلاتین ، فولاد های مقاوم و ضد اکساید ،تیتانیوم ، نیکل ،روی ، مس و ….کاربرد دارد.

فواید و مزایای دستگاه جوش :

  • توانایی کار متوالی در یک روز برای تمام دستگاه و همچنین توسعه دهنده
  • قابلیت تنظیم الکترونیکی برای نور های لیزری 
  • طراحی عملکرد متناسب طوری که اپراتور بدون زحمت ساعت های پی در پی با دستگاه کار و فعالیت کند.
  • سرعت بالا در انجام کار،نتیجه مطلوب ، عدم ایجاد آلودگی و غیره 
  • توانایی جوش دادن فلز های ارزشمند و قیمتی بدون نیاز به لحیم و مشعل باعث می شود که زیور آلات با تمیزی هر چه تمام تر جوش بخورند.
  • در روش جوش سنتی قسمت هایی از کار غیر قابل جوش هستند ولی در جوش لیزری ظریف ترین و غیر قابل دسترس ترین نقاط فلز جوش می خورد .

خرید مستقیم دستگاه جوش در اصفهان

خرید مستقیم دستگاه جوش در اصفهان

خرید دستگاه جوش در اصفهان وابسته به نقل و انتقال آن از کارخانه سازنده تا شهر قابل مصرف ، گارانتی داشتن یا بدون گارانتی بودن دستگاه جوش طلا،سایز دستگاه و کاربرد های مختلف دستگاه ، متریال به کار رفته در تولید دستگاه ، کشور و شرکت تولید کننده دستگاه جوش طلا در قیمت های متغیر در بازار های داخلی به خصوص شهر اصفهان به فروش می رسد.

دستگاه جوش اصفهان یکی از دستگاه های جوش طلا جواهرات است که ظرافت و قابلیت های مختلف جوش دادن را یک جا دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.