قیمت دستگاه جوش لورچ

قیمت دستگاه جوش لورچ که یکی از برند های معروف دستگاه جوش ساخت کشور آلمان می باشد، توسط پاور جوش در این سایت اینترنتی ارائه می شود. امروزه مدل های جدیدی از دستگاه های جوش اعم از دستگاه جوش کوچک، دستگاه جوش همه کاره، تک فاز و یا سه فاز تولید شده است و با مجهز بودن به آخرین تکنولوژی های روز وارد بازار سراسر جهان شده اند. از این دستگاه ها می توان با توجه به قطعات و جنس آن ها از دستگاه های مخصوص استفاده نمود. این دستگاه های جوش از بالاترین درجه استاندارد و کیفیت برخوردار هستند.

ویژگی های دستگاه جوش لورچ

این دستگاه دارای قابلیت هایی از جمله تنظیم کنترل اتوماتیک (عملکرد سینرجیک) ، بهره مندی از ولووم اصلاح تنظیم اتومات و ولووم پله ای (جریان و ضخامت)، نمایشگر ولتاژ و آمپر ، تست گاز و نیز شامل گزینه های ۲ ضرب و ۴ ضرب ، نقطه جوش و بخیه جوش با قابلیت تنظیم هر کدام از این پارامترها ، دارای ۴ غلطک و سه گام تا جوشکاری با منبع تغذیه می باشد که به بهبود عملکرد دستگاه و سهولت استفاده از آن کمک بسیاری می نماید.
۲ ولووم جهت تنظیم سرعت سیم و تغییر ولتاژ الکتریکی در ۲۱ مرحله و دارای حافظه جهت ذخیره برنامه (۱۰ برنامه) Tiptronic و همچنین قابلیت اتصال به تورچ ریموت دار Power Master , بهره مندی از قابلیت تنظیم پارامتر ها بر روی صفحه نمایش گر از ویژگی های خاص این محصول می باشد.

عوامل مهم در خرید دستگاه جوش خارجی

  • شدت جریان دستگاه: شدت جریان دستگاه بستگی به مدل دستگاه و نوع جوشکاری با همدیگر متفاوت می باشد.
  • چرخه عملکرد دستگاه: منظور از چرخه عملکرد دستگاه یعنی چه زمانی دستگاه می تواند به طور بی وقفه کار کند که این زمان را با درصد مشخص می کنند.
  • لوازم جانبی دستگاه: دستگاه جوش خارجی به طور معمول با کابل و انبر مخصوص به فروش می رسد. که این دو باعث انتقال کامل شدت جریان تولیدی دستگاه می شوند.

مرکز فروش دستگاه جوش لورچ در تهران

با توجه به نوسانات ارزی که در کشور شاهد هستیم و با توجه به این که دستگاه های جوش خارجی ما با ارز یورو خریداری می شوند، مشتریان عزیزان می بایستی آخرین قیمت این محصولات را از کارشناسان ما بخواهند. با توجه به کیفیت بالای این دستگاه ها، این موضوع را مدنظر داشته باشید که شما خریداران با خرید این محصول،علاوه بر اینکه از داشتن یک کالای بسیار با ارزش بهره مند می گردید، توانسته اید ارزش پول خود را هم حفظ نمایید.

دستگاه جوش لورچ آلمانن یکی از دستگاه های جوشکاری تولید خارجی که است که با توجه به وضعیت تحریم در کشور ما امروزه واردات کمی از این دستگاه انجام می شود و تمام دستگاه های موجود مربوط به گذشته می باشد که با قیمت بالایی به فروش می رسد . ولی به جرات می شود گفت دستگاه جوش محصول آلمان از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به دستگاه های تولید داخلی برخوردار است و پرداخت هزینه بیشتر برای خرید آن با ارزش است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.