قیمت دستگاه جوش لیزری آهن

قیمت دستگاه جوش لیزری آهن با توجه به  توان دستگاه و نیز کیفیت جوشکاری که دستگاه می تواند ارائه دهد،متفاوت می باشد.دستگاه جوش لیزر آهن دستگاهی می باشد که از آن برای برش و تولید ابزارهای مختلف استفاده  می شود که عموما به وسیله کارخانه های ماشین آلات صنعتی برای برش انواع مواد های صاف و صیقلی استفاده می گردد.

نحوه عملکرد دستگاه جوش لیزری آهن

به وسیله پرتو لیزر متمرکز شده، منطقه ذوب خیلی باریکی تشکیل می شود و به همین علت برای جوشکاری های کوچک نقطه ای، جوش های لب به لب و جوش آب بندی ورق های نازک و قطعات دقیق، بسیار کاربردی می باشد. پهنای جوش کوچک، منطقه HAZ کوچکتر، سرعت جوشکاری سریعتری را به همراه خواهد داشت.

جوشکاری ۳۶۰ درجه حالت جوشکاری لیزری دستی، سیستم کنترل سبک، طراحی ارگونومیک و امکان قرارگیری در زوایای مختلف جوشکاری، جواب مناسبی برای جوشکاری مواد و موقعیت های مختلف می باشد.

آشنایی با انواع دستگاه های جوش لیزر

لیزر آهن می تواند آهن و استیل را برش و حکاکی نماید. متریال آهن و استیل خاص این دستگاه می باشد و می تواند کارایی های زیادی برای ساخت اشکال فولادی و ساخت تابلوهای ال ای دی و روان و… داشته باشد.نحوه کارکرد دستگاه های نقطه جوش ظریف لیزری بدین صورت می باشد که بوسیله لیزر فلز مورد نظر که امکان  دارد طلا، مس، برنج، استیل و… باشد را سوراخ کنید و پس از آن با استفاده از مواد مذاب که اطراف سوراخ وجود دارند، عملیات جوشکاری را انجام دهید.

نوع دیگری از دستگاه جوش لیزری وجود دارد که به دستگاه لیزر فلزات معروف است این محصول با برش ورق های فلزی و همچنین جواهرات توانایی دارد،کاربرد یک قیچی بسیار ظریف را برای شما داشته باشد. همچنین به سادگی می توانید تصویر مد نظر خودتان را روی فلزات حکاکی کنید.

فروش فوق العاده دستگاه جوش لیزری آهن

شما خریداران محترم چنانچه تمایل به خرید این محصول دارید،می توانید جهت بازدید و گرفتن تست فنی از دستگاه،به مرکز ما مراجعه نمایید.کارشناسان ما همواره آماده رائه راهنمایی و مشاوره به شما همراهان گرامی می باشند.

این کالا در انواع زیادی تولید شده است که یکی از مدل های پر کاربرد و مورد اقبال آن، دستگاه جوش لیزری آهن می باشد. این دستگاه عالی کارایی های زیادی دارد و بوسیله خریداران مختلف به خاطر استفاده در زمینه های متنوعی خریداری می شود. این عزیزان عزیز در هنگام خرید فاکتورهای مختلفی را برای انتخاب کالای مورد نظر خود از ذهن می گذرانند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.