قیمت دستگاه جوش کم مصرف ارزان

قیمت دستگاه جوش کم مصرف ارزان که از کیفیت نهایی جوش قابل قبولی برخوردار می باشد، توسط تیم پاور جوش در این سایت ارائه می شود. در عصر جدید با پیشرفت تکنولوژی و صنعت، دستگاه های جوشکاری نیز دچار تغییر و تحولاتی شدند و نسل نوینی از دستگاه جوشکاری کم مصرف در زمینه انرژی الکتریکی تولید گردید، که با نام دستگاه جوشکاری اینورتر شناخته شده است.

ویژگی ها و محاسن دستگاه های جوش کم مصرف

  •  این دستگاه ها کوچک ، جمع و جور و به روشی قابل حمل هستند
  • می تواند مانند یک کیف کوچک وزن سبک حمل شود.
  • اینورترها از ترانسفورماتور های بسیار کوچک تر استفاده می کنند و از این رو براق ، جمع و جور تر ، سبک و قابل حمل وزن دارند.
  •  این در تضاد چشمگیر با جوشکار معمولی است که بسیار دست و پا گیر است و نمی تواند در فضاهای باریک قرار بگیرد.
  • علاوه بر این ، این دستگاه ها انرژی کمتری مصرف می کنند و می توانند در جریان خانگی معمولی کار کنند.
  • مصرف برق کمتر به این معنی است که جوشکار اینورتر را می توان به جای جریان ولتاژ بالا ، به هر سوکت دیواری ۱۱۰ ولت معمولی با جریان خانگی متصل نمود.

نحوه عملکرد دستگاه جوش کم مصرق ارزان

شایان ذکر است که دستگاه های جوشکاری اینورتر، طوری طراحی گشته اند، که برای کار نیازی به برق سه فاز نخواهند داشت. بلکه می توانند با برق شهری و تک فاز هم کار کنند و در این دستگاه ها، برق شهری با فرکانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز به قسمت اینورتر دستگاه وارد شده و به جریان متناوب موج مربعی با فرکانس بالا تبدیل می شود و پس از عبور از مبدل های هسته ی فریتی جریانی تولید می شود، که پس از یکسو سازی و عملیات فیلترینگ به جریان مستقیم تبدیل خواهد شد که برای فرایند جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز ارائه اینترنتی دستگاه جوش کم مصرف ارزان در تهران

با دستگاه جوش اینورتر کم مصرف ایرانی افراد می توانند بهترین کیفیت جوشکاری را با قیمت مناسب تهیه و استفاده نمایند. خرید و فروش دستگاه های جوش ساخت داخل کشور کمک بسیار زیادی به شکوفایی تولید این دستگاه ها در داخل کشور می کند. این سایت نمونه های مناسب و جدید این دستگاه ها را به قیمت خط تولید و کیفیت بالا در دسترس مصرف کنندگان و خریداران عزیز قرار می دهد. فروش نمونه های متنوع این محصول در سایز های مختلف به قیمت درب کارخانه صورت می گیرد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.