قیمت دستگاه جوش گام الکتریک در تهران

در این مطلب می خواهیم در مورد فروش دستگاه جوش گام الکتریک و مشخصات آن بپردازیم. شرکت گام الکتریک در سال ۵۹ توانست نمونه تولیدی خود را تولید کند و این تولید را در سازمان علمی و صنعتی به ثبت برساند. این شرکت در حال حاضر بزرگ ترین تولید کننده در خاورمیانه است و بیشترین سهم بازار های داخلی است.

قیمت دستگاه جوش گام الکتریک در تهران

مشخصات مهم دستگاه جوش گام الکتریک

مشخصات مهم دستگاه جوش گام الکتریک

در این قسمت از مطلب می خواهیم در مورد مشخصات مهم دستگاه جوش گام الکتریک بپردازیم و اطلاعاتی را در اختیار خوانندگان گرامی قرار دهیم. مشخصات کلی این دستگاه عبارتند از: دارای ابعادی چون ۵۴*۴۳*۵۴٫۵ سانتی متر است. وزن این نوع دستگاه حدودا ۲۷ کیلوگرم است. از نظر تکنولوژی بسیار عالی و پیشرفته و کاربردی است. تکنولوژی این دستگاه اینورتر است. نوع فرآیند این دستگاه Tig.MMA است. تغذیه ورودی دستگاه جوش گام الکتریک به صورت سه فاز است و دارای قابلیت جوشکاری TIG را دارد و قابلیت جوشکاری الکترودی سلولزی را دارد. دارای قابلیت نصب به ژنراتور را دارا است. این دستگاه به راحتی توسط یک نفر حمل می شود. حداکثر توان مصرفی دستگاه جوش ۲۹ کیلو ولت آمپر است. حداکثر شدت جریان خروجی ۵۰۰ آمپر است. این نوع دستگاه قابلیت PreSet با نمایشگر دیجیتالی دارند.

از ویژگی های مهم این دستگاه: قابلیت جوشکاری در سه مدل مختلف است و مقاومت بسیار بالای در برابر نوسانات و عملکرد های نامطلوب ژنراتور های بی کیفیت دارند. مجهز به سیستم آنتی استیک هستند. کمترین مصرف جریان برق ورودی را نسبت به دستگاه های دیگر دارند.

فروش دستگاه جوش درجه یک در تهران

فروش دستگاه جوش درجه یک در تهران

فروش دستگاه جوش تهران چگونه است؟ فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر در استان تهران قرار دارند. که وظیفه این مراکز فروش انواع دستگاه جوش درجه یک است. در این مراکز علاوه بر فروش دستگاه های آکبند، دستگاه های جوش دست دوم که کاملا سالم و نو هستند هم به فروش می رسد. این فروشگاه ها به دو صورت حضوری و غیر حضوری یا آنلاین از طریق سایت های فروش فعالیت خود را انجام می دهند و آماده جوابگوی مشتریان که قصد خرید دارند چه به صورت جزئی و کلی آماده خدمت هستند. در فروش به صورت اینترنتی و از طریق سایت های فروش چون مقداری از هزینه ها کاهش می یابد. به صرفه تر است‌. با رجوع به سایت های فروش می توان انواع دستگاه های جوش با قابلیت های مختلف را ببینید و قیمت را با هم مقایسه کنید تا خرید مطلوبی را انجام دهید. در این مراکز  فروش و نمایندگی ها کارشناسانی هستند که چه به صورت حضوری و چه از طریق اینترنتی آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید دستگاه جوش درجه یک هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.