قیمت دستگاه جوش ۱۰۰ آمپر فرکانس ۵۰ هرتز

قیمت دستگاه جوش ۱۰۰ آمپر بر اساس برند و کیفیت و مقاومت و امکانات آن قیمت گذاری می شود.  هر چه دستگاه مرغوب تر و با کیفیت تر باشد قیمت آن بیشتر می باشد. و بالعکس.

قیمت دستگاه جوش 100 آمپر فرکانس 50 هرتز

مشخصات دستگاه جوش ۱۰۰ آمپر فرکانس ۵۰ هرتز

مشخصات دستگاه جوش 100 آمپر فرکانس 50 هرتز برای بیان مشخصات انواع دستگاه جوش به صورت خلاصه عبارت هستند از؛

  • دارای تکنولوژی جوش LGBT
  • چرخه جوشکاری ۶۰ %
  • توضیحات جریان و چرخه ۱۰ تا ۲۵۰ آمپر
  • حداکثر جریان خروجی ۲۲۰ ولت تک فاز
  • ولتاژ ورودی اسمی ۲۸/۵ آمپر
  • ولتاژ خروجی اسمی ۳۰ آمپر
  • ولتاژ بی باری ۶۰ ولت
  • فرکانس ۵۰-۶۰ هرتز
  • دارای نمایشگر دیجیتال آمپرمتر

دستگاه جوش وسیله ای است که از آن برای ایجاد اتصال میان دو فلز استفاده می شود.و امروزه می توان بر حسب نوع و حجم نیاز کاری با طیف گسترده ای از این ابزار های برقی مواجه شد. در حیقیت شما برای خرید دستگاه جوش یک منبع تامین کننده حرارت نورد نیاز جهت چسباندن دائمی دو فلز بر روی یکدیگر را تهیه کرده اید.

قبل از پرداختن به نکات مهم در خصوص خرید دستگاه جوش بد نیست بدانید این قبیل ابزار های کاری بطور کلی دو نوع مختلف طراحی و تولید می شوند که عبارت هستند از؛

جریان ثابت cc:  همان طور که از نام این دستگاه نیر مشخص است جریان آن دارای مقدار ثابتی می باشد و می تواپ از آن برای جوشکاری با قوس الکتریکی و یا جوشکاری با تنگستن گازی استفاده نمود.

ولتاژ ثابت cv این نوع از دستگاه های جوش از ولتاژ ثابتی در هنگام کار برخوردار هستند. و می توان از آن ها جهت انجام جوشماری در زمینه های گازی و پودری استفاده های متعددی کرد.

به طور کلی باید گفت استفاده از اینورتر های جوشکاری به سبب سبک بودن و توان مصرفی پایین کشترش زیادی یافته است. جوش عالی موتور جوش ادون به دلیل dc شدن جریان خروجی افزایش قابل ملاحظه ای یافته است  یه دلیل اینکه خروجس اینورتر دی سی نی باشد با این نوع موتور جوش می توان انواع جوش چدن و..را انجام داد. جوشکاری با این گونه دستگاه ها آلودگی صوتی ندارد. شروع آسان جوشکاری، پاشش جوش کم، جریان ثابتو شکل گیری مناسب جوش از ویژگی های این دستگاه است. قابل استفاده با الکترود سایز ۱۶ الی ۳ میلی متر می باشد و دارای  محدوده آمپراژ ۲۰ الی ۱۴۰ آمپر است. تک فاز و قابل استفاده با برقی خانگی می باشد بسیار سبک و خانگی، اینورتر جوش ۱۰۰ آمپر ادرون کم وزن کم حجم می باشد.

خرید انواع دستگاه جوش در ابعاد مختلف

خرید انواع دستگاه جوش در ابعاد مختلف امروزه با گسترش تکنولوژی ارتباطات بیشتر خرید ها به صورت اینترنتی انجام می گیرد. خرید انواع دستگاه جوش از طریق اینترنت به دلیل مستقیم بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای هریدار بسیار ارزان قیمت و با صرفه می باشد. خریدار با کمترین هزینه با کیفیت دستگاه جوش را می تواند خرید کند.  خرید از طریق اینترنت برای خریدار بسیار با صرفه می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.