قیمت دستگاه جوش ۱۰۰

قیمت دستگاه جوش ۱۰۰ آمپر بسیار متغیر می باشد.از این رو این دستگاه چون بیشتر جهت مصارف خانگی مورد استفاده قرار میگیرد،متقاضی زیادی دارد.این نوسانات قیمتی باعث سردرگمی خریداران شده است.برندهای مختلفی در ایران وجود دارند که این دستگاه را با کیفیت مطلوب طراحی و تولید می کنند.برای همین منظور لازم است ابتدا مختصر اطلاعاتی راجع به این دستگاه داشته باشید.در ادامه شما را جهت خریدی مطمئن،باکیفیت و با قیمتی مناسب یاری می نماییم.

مواردی که باید در مورد دستگاه جوش ۱۰۰آمپر بدانید

اغلب کسانی که  فعالیت جوشکاری دارند از میزان اطلاعات و مزایای مناسب دستگاه جوش ۱۰۰آمپر برخوردار نمی باشند.برای هر چه بهتر و بیشتر فعالیت نمودن خود نیازمند به کسب این اطلاعات هستند.لذا موضوعات مختلفی را در این باره مورد بررسی و گفت و گو خواهیم داشت که بهتر است به این مطالب توجه و دقت کافی  داشته باشید.

همان طور که در بالا اشاره شد، می خواهیم به طور دقیق و مختصری به آنچه که باید در مورد دستگاه جوش ۱۰۰ آمپر آگاه و مطلع باشید خواهیم پرداخت تا شما موقع خرید و استفاده از این دستگاه ها بهترین کارایی را از خود نشان دهید.

دستگاه جوشکاری ۱۰۰آمپر از قدرت برقی مناسبی برخوردار است، لذا به همین دلیل فردی که می خواهد با این دستگاه کار کند بایستی از تجربیات مناسب جوشکاری برخوردار باشد.این نکته را هم نباید فراموش کرد که این دستگاه با توجه به قدرت ۱۰۰آمپری که دارا می باشد نیازمند به برق تک فاز می باشد که بتواند نیاز برقی دستگاه را تامین نماید.

امروزه قیمت این دستگاه ها در بازار متغیر می باشد که با توجه به مقدار هزینه های مواد اولیه ی مصرف شده برای ساخت آن قیمت گذاری می شود. دارای تنوعات و مدل های متعددی می باشد.

ویژگی های دستگاه جوش ۱۰۰

  1. خروجی ۳۰ تا ۱۰۰ آمپر
  2. ورودی تکفاز ۲۲۰ ولت
  3. سازگاری دائم با الکترود ۲٫۵
  4. قابلیت جوش ۵۰درصدی با الکترود ۳
  5. قابلیت حمل راخت و آسان
  6. وزن سبک
  7. اقلام همراه کاربردی
  8. قیمت بسیار مناسب
  9. برآورده کردن تمامی نیازهای مصارف خانگی
  10. کیفیت قابل قبول جوش نهایی
  11. تعمیرات سریع و راحت
  12. در دسترس بودن وسایل در صورت بروز خرابی

خرید دستگاه جوش ۱۰۰ تولید ایران

کارخانه های صنعتی فعال در حوزه جوشکاری،محصولات خوبی در زمینه دستگاه جوش های با آمپر پایین دارند.در مقایسه با محصول خارجی،دستگاه جوش های تولید ایران ارزان تر بوده و همان کیفیت و ویژگی های محصول خارجی را ارائه می دهند.
با توجه به ساختار دستگاه های جوش ایرانی،این محصول توانسته در مقوله صادرات نیز به ورود میلیون ها دلار ارز به کشور نقش کلیدی ایفا کند.با طراحی و تولید موثر خود بازارهای جهانی را به خود معطوف کند.

فروشنده این دستگاه کارامد و پرمتقاضی ایرانی با ایجاد شرایط فروش به صورت کلی و عمده و بدون واسطه، امکان خرید راحت و مقرون به صرفه را برای مصرف کنندگان عادی و خانگی و همچنین متقاضیان صنعتی عمده محصول فراهم کرده است.
در این میان پاور جوش سعی بر ارائه بالاترین کیفیت و تحویل سریع و آسان این محصول به هر کجا که شما هستید،دارد.تیم پشتیبانی متخصص پاورجوش آماده انتقال اطلاعات فنی و شرایط فروش به شما خریداران و همراهان عزیز هستند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.