قیمت دستگاه جوش ۳ فاز ۴۵۰ آمپر

قیمت دستگاه جوش ۳ فاز ۴۵۰ آمپر که دارای خروجی بالا و نیز توان مناسب و از چرخه عملکرد قابل قبول برخوردار باشد، در این سایت اینترنتی قابل رویت است. در هنگام  انتخاب دستگاه جوش ۳ فاز  می بایست به ولتاژ آن توجه کنیم. چرا که هر چقدر ولتاژ بالاتر برود، می تواند ورق های ضخیم تری را به هم جوش بزند. دستگاه جوشکاری ۳۵۰ آمپری در موارد بسیاری کاربرد دارد و جهت مصارف خانگی بسیار مناسب است ، به دلیل این که مصرف پایینی دارد.

برخی ویژگی های دستگاه جوش ۳ فاز ۴۵۰ آمپر

  1. بهره مندی از سيستم حفاظتي بسيار دقيق به منظور نصب روي ژنراتور و دفع نوسانات ولتاژ ژنراتور تا ۳۲%
  2. استفاده شده از مدولاتور پهناي پالسي دقيق همراه با سيستم كنترل حلقوي بسته
  3. مناسب براي صنعت سنگين جهت نصب انواع اسكلت هاي صنعتي از جنس فولاد و ..
  4. مجهز به سيستم هاي حفاظتي اضافه ولتاژ ، اضافه جريان و اضافه گرمايي

بهترین دستگاه جوش ۳ فاز ساخت ایران

خریداران در سایت اینترنتی ما می توانند انواع مدل های مختلفی از موتورهای جوش را در رنگ ها و اندازه ها و با قیمت های مختلف مشاهده نموده و با کمک گرفتن از مشاورین ما بهترین نوع آن را که متناسب با نیازشان است انتخاب و خریداری نمایند. تولید انواع دستگاه جوش های سبک و قابل حمل سبب شده است استفاده خانگی این وسیله هر چه بیشتر از قبل باشد و پس از سفارش توسط خریداران عزیز در فروشگاه پاور جوش در کمترین زمان ممکن به دست آنها خواهد رسید.

مرکز فروش دستگاه جوش ۳ فاز ۴۵۰ آمپر در تهران

با استفاده از این دستگاه روند تولیدات شما بسیار سریع تر می شود و جوشکار از امنیت خاطر بیشتری برخوردار می شود و با توجه به عملکرد و کارایی این دستگاه قیمت آن بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر دستگاه ها در همین حوزه است.

مجموعه پاور جوش به عنوان یک فروشگاه معتبر اینترنتی دستگاه جوشکاری بزرگ در سطح کشور مطرح است. همه خریداران محترم می‌توانند با مراجعه به وبسایت ما با مشاهده و بررسی انواع مختلف دستگاه جوش و دریافت مشاوره از کارشناسان فروش، اقدام به خرید دستگاه برای امور خود کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.