قیمت دستگاه جوش ۵۰۰ آمپر

قیمت دستگاه جوش ۵۰۰ آمپر که از توان بسیار خوب و نیز مواد اولیه عالی برخوردار است، در این سایت معتبر اینترنتی اعلام می شود. قیمت ارزان ترین دستگاه جوش۵۰۰ آمپر در این سایت اینترنتی  بسیار مقرون به صرفه می باشد. این مبالغ به علت نرخ عمده فروشی که دارد بسیار ارزان تر از قیمت های موجود در سطح بازار است همچنین در این قیت هزینه های جانبی که به واسطه ها پرداخت می‌شود را اعمال نمی‌کنیم بلکه این ارسال مستقیم از شرکت تولید کننده برای شما فرستاده می شود.

موارد استفاده دستگاه جوش ۵۰۰ آمپر

دستگاه های جوش با استفاده از مبدل هایی، انرژی الکتریکی را به گرما و حرارت تبدیل می کنند و هر چه ولتاژ آن بالاتر باشد، حرارت بیشتری را تولید می کند و ورق های ضخیم تری را به هم جوش می زند و دستگاه جوش ۵۰۰ آمپری حرارت زیادی را تولید می کند و در صنعت استفاده های زیادی دارد.

در کار جوشکاری فقط دستگاه جوش اهمیت ندارد، بلکه می بایست به نوع سیم جوش و همچنین نحوه کار توجه کنیم زیرا اگر کار جوشکاری  به نحو احسن انجام نشود بعد از مدتی اتصال باز می شود و از طرف دیگر جلوه زیبایی هم نخواهد داشت. از جوشکاری امروزه در پروژه های عظیم پل سازی و سد سازی نیز استفاده های زیادی می شود.

از دیگر مشخصه های این اینورتر می توان به کار با الکترود نمره ۲٫۵ و ۳ به طور دائم و ۴ به طور موقطی ،ولوم ARC FORCE به منظور جوشکاری با کیفیت تر ، قابلیت ضد چسبندگی الکترود و کابل ارت جهت محافظت مدار در مقابل نوسانات برق و جلوگیری از برق گرفتگی و سیستم خنک کننده قدرتمند برای کار درمحیط های با درجه حرارت بالا اشاره نمود.

ویژگی های اصلی دستگاه جوش ۵۰۰ آمپر

  1. سازگار با انواع الکترودهای روتیلی و سلولزی
  2. قوس با ثبات حتی در برابر نوسانات ولتاژ ورودی
  3. دارای سیستم حفاظتی برای مواقع اضافه جریان
  4. امکان برنامه ریزی برای تنظیمات hot start و arcforce
  5. کیفیت عالی جوش نهایی

فروشنده مرکزی دستگاه جوش ۵۰۰ آمپر در تهران

خرید فوق العاده به صرفه دستگاه جوشکاری از طریق این سایت با تخفیفات ویژه ای که ما برای شما در نظر گرفته ایم ، ممکن شده است. در این خرید فوق العاده شما از یک تخفیفات با ارزشی بهره مند می شوید که ما آن را در فروش فوق العاده اعمال کرده ایم و شما برای بهره مندی از چنین تخفیفاتی باید این محصول با کیفیت را از طریق همین سایت که در آن هستید خریداری کنید

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.