قیمت دستگاه جوش ۵۰۰ آمپر

دستگاه جوش ۵۰۰ آمپر از جمله قوی ترین دستگاه های جوشکاری می باشد.موارد مصرف این دستگاه ها عمدتا صنعتی و نیمه صنعتی است.شاید در دید اول تصور کنید دستگاه جوش ۵۰۰ آمپر حتما بایستی سنگین باشد.اما این دستگاه ها به صورت اینورتر و سبک و قابل حمل می باشند.عمده کاربرد آنها برای ساخت اسکلت های فلزی سبک و سنگین می باشد.قدرت بالای دستگاه در کنار قوس یکنواخت و عدم پاشش زیاد،یک جوشکاری لذت بخش را به ارمغان می آورد.

مشخصات دستگاه جوش ۵۰۰ آمپر

این دستگاه ها قابلیت تثبیت قوس حتی در نوسانات ولتاژ را دارد.در برخی از آنها ریموت کنترل نیز تعبیه شده است.یکی از ویژگی های این دستگاه،طراحی سبک و کم حجم است که قابلیت جابجایی این محصول را آسان ساخته است.انواع الکترود های سلولزی و روتیلی با این دستگاه سازگارند.سیستم ضد چسبندگی anti stick نیز در این محصولات مشاهده می شود.طراحی و وجود سیم حفاظتی اضافه جریان باعث افزایش بهره وری و عمر دستگاه شده است.خوشبختانه این محصول به وفور در کشور تولید می شود.برندهای مختلفی این محصول را ارئه می دهند.
در صنایعی همچون پالایشگاه ها،نفت و گاز،سازه های فلزی سبک و سنگین کاربرد دارد.در صورتی که از جریان برق شهر استفاده شود،۳۸۰ ولت در مدار قابل استفاده است.

ویژگی های دستگاه جوش ۵۰۰ آمپر

  1. بسیار سبک و قابل حمل
  2. ورودی ۳ فاز
  3. عملکرد چرخه کاری ۶۰%
  4. سازگار با انواع الکترودهای روتیلی و سلولزی
  5. قوس باثبات حتی در نوسانات ولتاژ ورودی
  6. دارای سیستم حفاظتی برای مواقع اضافه جریان
  7. امکان برنامه ریزی برای تنظیمات hot start و arcforce
  8. کیفیت بالای جوش نهایی
  9. پاشش نه چندان زیاد

خرید دستگاه جوش ۵۰۰ آمپر ساخت ایران

کارخانه های صنعتی فعال در حوزه جوشکاری،تولیدات خوبی در زمینه دستگاه جوش های با آمپر بالا دارند.در مقایسه با محصول خارجی،دستگاه جوش های تولید داخل ارزان تر بوده و همان کیفیت محصول خارجی را ارائه می دهند.
با توجه به پیچیدگی ها وساختار دستگاه جوش ایرانی،این محصول توانسته در بحث صادرات نیز به ورود میلیون ها دلار ارز به کشور نقش مهمی را ایفا نماید.و با فعالیت موثر خود بازارهای جهانی را به خود معطوف ساخته است.

فروشنده این دستگاه کارامد و پرمتقاضی ایرانی با ایجاد شرایط فروش به صورت کلی و  عمده و بدون واسطه، امکان خرید راحت و به صرفه را برای مصرف کنندگان جزء و خانگی و همچنین متقاضیان صنعتی عمده محصول فراهم کرده است.
در این میان پاور جوش سعی بر ارائه بهترین کیفیت و تحویل سریع و آسان این محصول به هر کجا که شما هستید،دارد.تیم پشتیبانی فنی ما آماده انتقال اطلاعات فنی و شرایط فروش به شما کابران و همراهان عزیز هستند.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.