قیمت دستگاه جوش aeg

قیمت دستگاه جوش aeg که در زمره محبوب ترین شرکت های دستگاه های جوش در ایران می باشد، در این سایت قابل استعلام است. خرید دستگاه جوش aeg با قیمتی مناسب در این مرکز قروشگاهی، به فروش می رسد. دستگاه جوش aeg ارزان قیمت جز دستگاه های عالی جهت جوشکاری می باشد. این دستگاه هم مصرف خانگی و هم مصرف صنعتی می تواند داشته باشد. در کشور کارگاه ها و مراکز معتبری وجود دارند، که سازنده دستگاه جوشکاری aeg هستند.

ویژگی های دستگاه جوش aeg خارجی

  •  تکنولوژی این دستگاه IGBT می باشد.
  • این امکان سبب می شود که که ابعاد و وزن دستگاه کاهش یابند‌.
  • البته که این کاهش بر روی توان و قدرت دستگاه هیچ اثر بدی نخواهد داشت. از دیگر مزیت های این تکنولوژی کاهش مصرف انرژی دستگاه میباشد که بسیار به صرفه در هزینه می باشد.
  • دستگاه جوشکاری آ ا گ دارای نمایشگر بزگی میباشد که بسیار کار آمد میباشد و کار جوشکاری را ساده تر می کند.
  • برای استفاده با این دستگاه میتوان از الکترود ۳دائم و ۴ مقطعی استفاده نمایید.
  • وجود دسته بر روی دستگاه، که با وجود این دسته کار کردن با آن راحت تر و جابجایی ساده تر خواهد شد.
  • بهره مندی از انبر جوش، انبر اتصال و همچنین ماسک محافظ چشم که در بسته بندی دستگاه وجود دارد.

عملکرد دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر

aeg

عملکرد نمونه های مختلف دستگاه جوشکاری متفاوت است و هر کدام متناسب با قدرت و توانایی هایی که دارند، فعالیت خود را انجام می دهند. این دستگاه های جوش در تمام شغل ها مورد استفاده قرار می گیرد و یک وسیله پر استفاده است. شیوه کار آن به این صورت است که با گرمایی که تولید می کند دو فلزی که قرار است به یکدیگر متصل شوند را آب می کند و از طریق سیم جوش دو سر را به یکدیگر متصل می گرداند.

با توجه به شدت جریان ۲۰۰ آمپر واقعی (۹۵۰ آمپر)، این نوع دستگاه جوش خارجی گزینه ای عالی و ایده آل برای کسانی است که عملیات های سبک و خانگی و همچنین کارهای نیمه سنگین را انجام می دهند.

مرکز فروش دستگاه جوش aeg در تهران

با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که این دستگاه در کار های صنعتی مانند ساختمان سازی، پتروشیمی و صنایع مادر دارد. یکی از دستگاه های پرکاربرد در این حوزه هایی به شمار می رود که خوشبختانه تولید کنندگان ایرانی با توجه به دانش فنی بالا و همچنین مهارت بالایی که دارند اقدام به تولید این دستگاه ها نموده اند.

دستگاه جوشکاری aeg اورجینال و با کیفیت می تواند جریان برق را برای فعالیت های خود مورد استفاده قرار دهد. مدل های زیاد از این دستگاه ها را می توان با توجه به مشخصه های متنوعی طبقه بندی کرد. از مهم ترین آنها می توان به نحوه کارکرد این محصول اشاره کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.