قیمت دستگاه نقطه جوش ثابت رومیزی

امروزه از دستگاه های بسیار مختلف و متفاوت برای جوشکاری ساختمان و اسکلت آهن آنها و همچنین جوشکاری قسمتهای مختلف خودرو در شرکت های تولیدی اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد هرکدام از این دستگاه ویژگی‌های به‌خصوص و منحصر به فردی دارد.

دستگاه نقطه جوش ثابت نمونه دستگاه هایی است که برای جوشکاری نقطه ای مورد استفاده می باشد. چرا که امروزه افرادی که می‌خواهند از دستگاه‌های برای جوشکاری استفاده کنند به دنبال آن هستند که در عین کیفیت جوشکاری و مقاومت آن نسبت به ضربه هم چنین روش کار بسیار سریع تر و با سرعت بیشتری انجام شود که این نمونه دستگاه‌ها مورد انتخابی خوبی میباشد.

قیمت دستگاه نقطه جوش ثابت رومیزی و سپس میزان سفارش مشتریان و مصرف کنندگان متفاوت است ولی معمولا این دستگاه با قیمت ارزان به بازار عرضه شده به فروش می‌رسند.

قیمت دستگاه نقطه جوش ثابت رومیزی

انواع دستگاه نقطه جوش ثابت از نظر وزن

انواع دستگاه نقطه جوش ثابت از نظر وزن دستگاه  نقطه جوش ثابت انواع بسیار مختلف و متفاوتی دارند در واقع بعضی از این دستگاه ها به صورت ثابت بوده و بعضی دیگر به صورت دستی هستند.

دستگاه نقطه جوش دستی به علت اینکه قابل حمل می باشد و می توان برای اجرای فرآیند جوشکاری حتی در جاهایی که سخت‌تر و مشکل‌تر هستند آنها را مورد استفاده قرار داد و به همین دلیل این دستگاه‌ها باید وزن کمتری نسبت به نمونه های ثابت داشته باشند.

دستگاه نقطه جوش ثابت به این صورت است که توسط پایه های مخصوص فک شده و در یک جا ثابت قرار می‌گیرد ولی الکترودهای این دستگاه دارای سیم های بسیار بلند است که می‌توان حتی برای قسمت‌های دورتر نیز از این دستگاه استفاده کرد در واقع وزن دستگاه های نقطه جوش ثابت بسیار زیاد نمی باشد و کمی نسبت به نمونه های دستی سنگین تر هستند ولی حمل این گونه دستگاه ها نیز بسیار ساده و آسان است.

دستگاه های نقطه جوش کوچک تر که برای جوشکاری فلزاتی مانند طلا و نقره مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای وزن بسیار کمتری نسبت به سایر دستگاه جوش می باشد.

خرید دستگاه نقطه جوش رومیزی دستی

خرید دستگاه نقطه جوش رومیزی دستی برای خرید دستگاه نقطه جوش می توان به نمایندگی های مجاز که اینگونه محصولات را با کیفیت بالا تولید میکنند وارد بازار می‌کنند مراجعه کرد چراکه این نمایندگی ها محصولاتشان دارای شماره ثبت و همچنین گارانتی تعویض می باشد که این ویژگی باعث وجه تمایز این گونه دستگاهها با نمونه های تقلبی موجود در بازار شده است و می توان در صورت وجود مشکل نسبت به تعویض این گونه دستگاه ها اقدام کرد.

فروشندگان دستگاه نقطه جوش رومیزی این دستگاه ها را با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کنند تا به نوعی باعث جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.