قیمت دستگاه نقطه جوش غلطکی در اصفهان

دستگاه نقطه جوش غلطکی، یکی از دستگاه های جوشکاری می باشد که این توانایی را دارد که جوش های جداگانه و به صورت نقطه ای در محل اتصال دو قطعه فلزی ایجاد نمایند. 

برای این منظور، یک یا دو الکترود که به صورت چرخشی فعالیت می کنند، در نظر گرفته شده است.البته نیروی جوشکاری در طول مدت فعالیت، نباید برداشته شود.

بر حسب شعاع الکترود ها، طول تماس، مشخص خواهد شد. فاصله بین هر دو جوش هم توسط سرعت الکترود و مدت زمان قطع جریان، تعیین می گردد. 

سرعت عمل بالا از ویژگی های بارز این دستگاه به شمار می رود. جهت کسب اطلاع از قیمت دستگاه نقطه جوش اصفهان، ادامه مطلب را دنبال نمایید. 

قیمت دستگاه نقطه جوش غلطکی در اصفهان

معرفی انواع دستگاه نقطه جوش غلطکی

معرفی انواع دستگاه نقطه جوش غلطکی طیف متنوعی از دستگاه نقطه جوش غلطکی، تولید و عرضه می گردند که هر یک می تواند کاربرد مختص به خود را داشته باشد. برخی از آنها عبارتند از:

  • دستگاه نقطه جوش پرتابل و دستگاه های نقطه جوش دستی ۵، ۱۰، ۲۰، ۲۵، ۳۰ و ۵۰ کاوا
  • دستگاه نقطه جوش ویژه صافکاری
  • دستگاه نقطه جوش با حالت ایستاده و نقطه جوش پدالی مکانیکی
  • دستگاه نقطه جوش از نوع تابلو دار و نقطه جوش از نوع تایمر دار
  • دستگاه نقطه جوش مختص کابینت سازی
  • دستگاه نقطه جوش تک فاز

در رابطه با هر یک از این دستگاه ها باید اشاره کرد که قابل حمل هستند. به همین دلیل امکان استفاده از آنها در هر محیطی میسر است. جوش های نقطه ای خیلی دقیق بوده و کیفیت بالایی دارند. 

انواع دستگاه نقطه جوش در اصل، به منظور ایجاد جوشکاری های ظریف و با دقت بالا طراحی شده اند. علاوه بر این، دستگاه های مذکور از نظر میزان مصرف انرژی، هم وضعیت مطلوبی داشته که به نوبه خود می تواند حائز اهمیت باشد. 

فروش دستگاه نقطه جوش غلطکی در اصفهان

فروش دستگاه نقطه جوش غلطکی در اصفهان فروش دستگاه نقطه جوش غلطکی در اصفهان، رونق زیادی دارد. زیرا همان طور که در بالا اشاره شد، کاربرد های فراوانی دارد.

متقاضیان این دستگاه در سراسر کشور می توانند، انواع مختلف آن را از طریق ثبت سفارش در این سایت، تهیه نمایند. سفارشات در سریع ترین زمان ممکن به آدرس آنها، فرستاده می شود. 

قیمت تمام شده محصول نیز بسیار کمتر از قیمت ارائه شده در بازار می باشد. چرا که در این فرآیند بر خلاف بازار آزاد، تعیین کننده قیمت ها، صرفا خود تولید کننده بوده و اجازه افزایش های زیاد قیمت را نمی دهد. 

علاوه بر این، تخفیفات عمده ای نیز برای خریداران عمده در نظر گرفته می شود که در نهایت قیمت دستگاه را به کمترین مقدار می رساند. 

نوع دستگاه، برند، کارخانه سازنده و میزان تقاضا هم بر قیمت دستگاه اثر می گذارند. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.