قیمت دیزل ژنراتور ۱۰۰۰ کاوا چینی

قیمت دیزل ژنراتور ۱۰۰۰ کاوا چینی که از قدرت بالا و نیز سر و صدای کمی بهره مند است، در این سایت یافت می گردد. دیزل ژنراتور های سایلنت و کم صدا دارای یک پوشش یا اصطلاحا کانوپی سایلنسر هستند که انواع مختلفی هم دارند. استفاده این کانوپی (silencer) که دستگاه را کاملا می پوشاند، در مرحله اول کاهش صدای موتور ژنراتور است.

اساس کار دیزل ژنراتور سایلنت

نکته که در اینجا مطرح می باشد، این موضوع می باشد که این کانوپی‌ ها به منظور تهویه فضای اطراف موتور جهت جلوگیری از گرم شدن آن دارای فضا هایی برای ورود و خروج هوا نیز هستند و جنس عایق آنها نیز محدودیت‌ هایی دارد که در نتیجه نمی توان انتظار داشت که صدای موتور را بیش ۶۰ الی ۸۰ دسی بل (dB) کم کند.

شایان دکر است که در دیوار اتاقک از بلوک سفالی یا سیمانی تو خالی استفاده می‌شود. عایق پشم شیشه و یونولیت هم در دو طرف دیواره‌ ها و سقف کمک زیادی جهت کاهش خروج صدا می کند.

قیمت روز دیزل ژنراتور ۱۰۰۰ کاوا چینی

قیمت روز دیزل ژنراتور ۱۰۰۰ کاوا چینی و مواد به کار رفته در آن آن رابطه مستقیمی با هم دارند. با افزایش و بالا رفتن قیمت فولاد در بازار ، قیمت دیزل ژنراتور نیز رو به افزایش خواهد رفت. به خصوص در بعضی از نقاط ، منبع برق کوتاه است ، در برخی از مناطق برق محدود گشته است، که باعث می شود دوباره قیمت دیزل ژنراتور متفاوت عرضه شود. می توانید قیمت دیزل ژنراتور را تا حدی کاهش دهید و به دنبال آن فعالیت های شما به برخی خدمات پس از فروش کارخانه منتهی شود.

مشخصه های بارز دیزل ژنراتور چینی

  • سرویس و نگهداری بسیار خوب و راحت دیزل ژنراتور
  • مصرف بسیار پایین سوخت نسبت به دیگر ژنراتور ها
  • قیمت مناسب و به صرفه دیزل ژنراتور ولوو پنتا
  • خروج بسیار پایین گاز های آلاینده از دهانه اگزوز
  • در دسترس بودن مدل های مختلف لوازم یدکی

مرکز فروشگاهی عرضه دیزل ژنراتور ۱۰۰۰ کاوا چینی

در حین خرید دیزل ژنراتور می بایست به چندین جزئیات کلیدی توجه داشته باشید. قدرت موتور، حداکثر قدرت موتور، حجم و تعداد سیلندرها از مشخصه های تعیین کننده ظاهر دیزل ژنراتور ها هستند. غیر از این موارد، به منظور انتخاب بهترین نمایندگی فروش دیزل ژنراتور باید به ویژگی ها قبل و بعد از خرید توجه نمایید. دارا بودن گارانتی و ضمانت‌ نامه محصولات قبل از خرید، می‌تواند گزینه ایده‌ آلی برای انتخاب نمایندگی محسوب شود.

کارشناسان فنی ما آماده ارائه خدمات مشاوره حضوری و دادن نوبت جهت بازدید از دستگاه به شما عزیزان می باشند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.