قیمت دیزل ژنراتور ۱۰۰۰ کاوا

قیمت دیزل ژنراتور ۱۰۰۰ کاوا که یکی از پر استفاده ترین دستگاه ها در این حوزه می باشد، توسط پاور جوش در این سایت قابل فروش و استعلام است. دیزل ژنراتور کوپله شده با ژنراتور استمفورد و توان خروجی ۱۰۰۰ کیلو ولت آمپر یا معادل ۸۰۰ کیلو واتدیزل ژنراتور فوق مجهز به کلیه متعلقات لازم از جمله مخزن سوخت روزانه، باتري خشک اتمي، سايلنسر اگزوز، لرزه گیر آکاردئونی اگزوز، ضربه گیر زیر شاسی ، روغن، ضدیخ و آماده به کار می باشد.

خرید دیزل ژنراتور اورجینال بدون واسطه

در حین خرید دیزل ژنراتور می بایست به چند نکته کلیدی توجه داشته باشید. قدرت موتور، حداکثر قدرت موتور، حجم و تعداد سیلندرها از ویژگی های تعیین کننده ظاهر دیزل ژنراتور ها هستند. غیر از این موارد ذکر شده، به منظور انتخاب بهترین نمایندگی فروش دیزل ژنراتور باید به ویژگی ها قبل و بعد از خرید توجه نمایید. مجهز بودن به گارانتی و ضمانت‌ نامه محصولات قبل از خرید، می‌تواند گزینه ایده‌ آلی برای انتخاب نمایندگی محسوب گردد.

در مواقعی نیاز می باشد که دیزل ژنراتور جهت تامین برق مصرف کننده در مکان های مختلف تردد نماید. در این پوزیشن ها برای دیزل ژنراتور یک شاسی چرخ دار یا تریلر سفارش داده می شود و دیزل ژنراتور بر روی آن سوار می گردد تا دیزل ژنراتور به راحتی با یدک کش جابه جا گردد. دیزل ژنراتور ۱۰۰۰ کاوا مجهز به سیستم خنک کننده مایع (آب) و تعداد سیلندر ۱۲ (خورجینی) ، شدت جریانی معادل با ۱۴۰۰ آمپر تولید می کند.

عرضه بدون واسطه دیزل ژنراتور ۱۰۰۰ کاوا در تهران

قیمت دیزل ژنراتور ۱۰۰۰ کاوا و مواد به کار رفته آن رابطه مستقیمی با هم دارند. با بالا رفتن قیمت فولاد در بازار ، قیمت دیزل ژنراتور نیز رو به افزایش خواهد رفت. به خصوص در بعضی از نقاط ، منبع برق کوتاه است ، در برخی از مناطق برق محدود گشته است، که باعث می شود دوباره قیمت دیزل ژنراتور متفاوت ارائه شود. می توانید قیمت دیزل ژنراتور را تا حدی کاهش دهید و به دنبال آن فعالیت های شما به برخی خدمات پس از فروش کارخانه منتهی شود.

تفاوت‌ های محصولات در یک مارک خاص، اکثرا به تفاوت در توان اسمی و توان اضطراری آن‌ ها باز می‌ گردد. قیمت دیزل ژنراتور ولوو پنتا با قیمت دیزل ژنراتورهای برند بنز متفاوت است. البته کارایی دستگاه های این دو برند نیز نسبت به هم متفاوت می‌ باشند. چنانچه فقط به دنبال کیفیت دیزل ژنراتور هستید، نمونه های اروپایی را انتخاب کنید. در صورتی که قیمت و کیفیت برای شما اهمیت زیادی دارد، به دنبال دیزل ژنراتور های چینی و ایرانی باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.