قیمت روز سیم جوش زیرپودری

قیمت روز سیم جوش زیرپودری که تولید شده توسط سازندگان داخلی می باشد، توسط مجموعه پاور جوش اطلاع رسانی می شود. سیم جوش زيرپودری طی يک عملیات جوش قوس الکتريکي می باشد که در آن گرماي لازم به منظور جوشکاري توسط يک يا چند قوس بين يک فلز پوشش داده نشده، يک يا چند الکترود مصرفي و يک قطعه کار تامين مي گردد.

قیمت به روز شده سیم جوش زیرپودری در تهران

قیمت سیم جوش زیرپودری وابسته به عوامل مختلفی از جمله کیفیت،زمان ارسال،مواد اولیه،عمده ای بودن سفارش است. سیم جوش های زیرپودری سیم جوش هایی مفتولی هستند با ضخامت معمول که به دو نوع درز دار و بدون درز طبقه بندی می شوند.در  بخش صادرات سیم‌ های جوش زیر پودری تخفیفاتی خاص در نظر گرفته می‌شود . از آنجایی که این مدل از سیم جوش ها مستقیما از کارخانه تولید کننده ارسال می گردد و به همین علت قیمت تمام شده آن نسبت به نمونه های مشابه خارجی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

سیم جوش زیرپودری کارش چیست ؟

سیم جوش زیرپودری، یکی از عملیات های جوشکاری قوسی است که در حین عملیات، نوک الکترود داخل پودری از مواد معدنی ویژه قرار می‌گیرد و قوس در زیر این پودر در امتداد مسیر جوشکاری تشکیل می گردد. سیم فولادی با لایه ایی از کاور مس می باشد که به صورت کلاف منظم ۲۵ کیلویی در اندازه های مختلف بر روی حلقه های فلزی وکیوم پک می شود.  این سیم ها را  می توان با انواع مختلفی از پودر ها برای جوشکاری زیرپودری در صنایعی مانند سوله سازی، استراکچرها ،کشتی سازی ، سکوهای دریایی و راه آهن استفاده کرد.

مرکز فروشگاهی عرضه سیم جوش زیرپودری

سیم جوش زیر پودری به شکل لوله توخالی میباشد که درون آن پودر خاصی قرار گرفته است که در حین جوش کاری تعصید شده و وظیفه محافظت از قوس الکتریکی را انجام میدهد سیم جوش مگ در فرایند های جوش با این سیم جوش از قوس الکتریکی به عنوان منبع استفاده می شود. این سیم جوش به منظور ورود جلوگیری از ورود هوا و آلودگی فلز از یک گاز محافظ حین فرایند جوشکاری استفاده می گردد.

به علت ارزش بسیار بالای این نوع از سیم جوش ها در حفظ و مهار اسکله ها و کشتی سازی، استفاده از سیم های جوش زیرپودری  با کیفیت بسیار حائز اهمیت می باشد . خریداران عزیز به منظور آن که بتوانند یک خرید با کیفیت خوب و مطمئن را انجام دهند، می توانند به خریدران و نمایندگی های معتبر مراجعه نمایند و یا از طریق نت خرید خود را انجام دهند. استفاده از روش آنلاین بسیار پرکاربرد تر و بهتر می باشد و کالا را در محل مورد نظر خود دریافت می کنند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.